Kasse­system, webshop, regnskab

til de fleste brancher…

Alt hvad du skal bruge – samlet i én løsning

Lageroptælling

Tryk på knappen, og se en video om lageroptælling ved Status. Den forklarer hvordan du gør i praksis.

Webshop

Tiden er kommet, hvor de fleste kunder spørger, om du også har en webshop. En shop skal være let at håndtere.

Tøjbutik

Stor eller lille butik, vi kan tilbyde det rigtige kassesystem til dig

Skobutik

Kæde eller enkeltbutik? Der har aldrig været lettere at sælge sko.

Fotobutik

Kamera, stativ, taske… Hold styr på dit lager med Admind

Vinhandler

Øl, vin, spiritus, halv- og helfabrikata? Styr dine punktafgifter nemt.

Vores løsninger – Din frihed

Admind Retail er for dig der driver butik og/eller webshop

Er du butiksindehaver eller lignende? Se vores løsning med POS kassefunktion – med og uden touch-funktion. Du kan altid følge med i salgstal, medarbejdere, afdelinger, tjekke lagerbeholdningen og bestille nye varer, uanset hvor du er. Herudover får du en komplet regnskabsløsning, hvor du kan lave alt bogføring og årsregnskab som vedrører din forretning. Så behøver du kun én løsning!

Fungerer på disse enheder:

Windows                             Mac

Inkluderet i Admind RETAIL pakken

POS kasseløsning og økonomisystem

Admind RETAIL indeholder ALLE de funktioner, en moderne forretning har brug for. Alt-i-en løsning, og du sparer penge ved kun at betale en licens. Når ALT er integreret, bruges der færre timer til administration. Salg og indkøb bliver automatisk bogført, lageret bliver automatisk bliver opdateret.

Kassefunktionen

Kassen kan bruges med eller uden touch funktion. Når et salg er gennemført, gemmes alle transaktioner, så du har mulighed for at følge dine kunders købshistorik.

Hvis internettet er nede?

Kører din forretning videre – også offline. Du kan stadig gennemføre kasseekspeditioner samt betalinger via din kortterminal.

Sikkerhed / Nøgletal

Vi hoster din løsning og sørger for sikkerhed, backup og drift samt support. Din POS Kasseløsning ligger i ”skyen”, du kan derfor altid følge med i dagens salgstal. Du kan også se, hvordan salget fordeler sig på leverandører, varegrupper, afdelinger og personale

Webshop integration

Admind RETAIL kan vokse sammen med dit behov. Hvis du ønsker at tilføje flere afdelinger, eller en integreret webshop, klarer vi nemt det.

 

Tilgængelighed

Du kan bruge Admind på alle de computere, som du har behov for. Admind er tilgængelig, uanset om du er hjemme, i sommerhuset eller hos din bogholder/revisor.

Betaling

Du får en fremtidssikker og lovpligtig løsning, hvor du kan tage imod de nyeste betalingsformer, mobilbetalinger og kontaktløse transaktioner. Kvitteringen kan printes med det samme efter salget.

Kundeloyalitet

Du kan øge kundeloyalitet via kundeklub, rabatordninger m.m. Derudover kan du sende nyhedsmail ud via et nyhedsbrevsmodul til alle, eller udvalgte kunder, for at øge service og mersalg. Også integration til MailChimp.

Regnskab

Regnskabsprogrammet samler det hele op, så der er styr på din økonomi. Der er mulighed for bl.a. automatisk bogføring af regninger. Der er mulighed for at udlæse finansposter.

Backup

Vi tager dagligt back-up af din løsning på vores servere. Du kan bruge på alle de computere, som du har behov for, om det er hjemme, sommerhus eller bogholder/revisor.

Admind Retail priser

Hvad koster Adminds POS-kassesystem?

Inden for POS løsninger tilbyder vi to produkter. Du kan enten nøjes med vores RETAIL system sammen med OFFICE, vores regnskabsløsning. Eller du kan vælge også at have en webshop tilknyttet.

Tilknyt en webshop, hvis du vil booste dit salg

Kan du mærke, det går godt i butikken? Sælger du de rette produkter til de rigtige priser? Så vil vi stærkt anbefale, at du også får tilknyttet en webshop til din forretning. I dag er internethandel næsten mere udbredt end besøg i fysiske butikker. Så hvis du kan tilbyde dine kunder begge dele, så får du den rigtige hjælp her. Med i denne løsning får du naturligvis de samme fordele, men ydermere har du en webshop med automatisk synkronisering af dine salg, automatisk lagerregulering og en masse andet.

Admind RETAIL & OFFICE for dig ønsker nem administration af din forretning

Hvis du ønsker bedre at kunne håndtere administrationen af din virksomhed, spare penge på en ekstern bogholder og have et bedre overblik. Så anbefaler vi denne løsning, hvor du blandt andet har et kundekartotek, leverandørkartotek, lagerstyring, tilgodebevis og meget mere.

Derfor skal du vælge Adminds RETAIL løsning

Vi ved godt, at der findes et tons af løsninger, når du skal have styr på betaling, lagerholdning, kundeloyalitetsprogrammer og ikke mindst regnskabet. Dog findes der ingen andre, der formår at kombinere bogføringsdelen med eksempelvis kalender, lagerstyring med videre. Dét får du hos Admind. Så selvom du de sidste mange år har benyttet dig af et eller flere andre systemer. Så vil du med vores komplette løsning opleve mere overblik og have bedre styr på din forretning.

Admind Retail Light

En nem og hurtig retailløsning til den lille butik, café eller kiosk. Kasseløsning med touch-salg og lagerstyring.
Alle tal kan eksporteres over i andet regnskabssystem.

Indeholder:

Kassefunktion – Kasseoptælling – Lagerstyring – Eksportmuligheder.

395,-

Admind Retail

Avanceret kassefunktion med overførsel til samleordrer, samt flere samtidige betalingsmidler. Avanceret lagerstyring med indkøbsforslag og overførsel mellem butikker. Med regnskabsprogram.

Indeholder:

Kassefunktion – Kasseoptælling – Lagerstyring – Indkøbskladde med indkøbsforslag – Overførselskladde – Ordremodul – Fakturamodul – Import og eksportmuligheder – Fuldt regnskab.

495,-

Jeg vil have Admind – Hvad sker der så?

Fra det øjeblik Admind fanger din interesse, og til du bliver en fortrolig bruger af systemet, er der en proces du skal igennem. Vi lader dig ikke bare alene, men holder dig i hånden hele vejen igennem – Og gør det endda også efter du er kommet i gang.
Læs i disse bokse hvordan processen vil forløbe.

1. Du er blevet interesseret i at høre mere om Admind
Den bedste måde at høre noget mere om Admind, eller rettere at få den bedste oplevelse af Admind, er at bestille en demonstration at systemet.
Dette kan ske på flere måder. Den nemmeste metode er at aftale en fjerndemonstration, hvor vi lukker dig ind på vores maskine, og så ser vi begge på samme skærm, mens vi taler sammen over telefonen.
Du kan også bede om, at vi kan sætte et fysisk møde op, hvor vi sidder side om side og ser på hvad systemet kan gøre for dig.
2. Du har besluttet dig til at få Admind i din forretning
Vi har brug for dine firmaoplysninger og kontaktoplysninger for at kunne oprette en Admind database til dig.
Du vil modtage nogle kontrakter af os til underskrift, og når disse er returneret til os, vil vores teknikere oprette databasen.
3. Dit system bliver skræddersyet til din forretning
For at systemet kan passe så godt som muligt til din forretning, vil du nu blive kontaktet af sælgeren du talte med, der beder om at få nogle konkrete oplysninger om din forretning og din måde at arbejde på, så som arbejdstider, behandlinger, priser, varegupper etc., sådan at vi kan sætte så meget af det op som muligt inden du går i gang med at bruge systemet.
4. Du bliver grundigt undervist
For at få mest mulig glæde ud af Admind anbefaler vi, at du tilvælger undervisning. Du har naturligvis mulighed for at fravælge opstartsundervisningen, og kan altid senere tilkøbe undervisning.

Men ved opstartsundervisningen er det dig der fører musen, mens underviseren kigger dig over skulderen, og vejleder dig i at bruge Adminds funktioner på den mest hensigtsmæssige måde, så det bliver systemet der arbejder for dig, og ikke omvendt.

5. Du bliver en glad kunde
Vores primære mål er, at du skal blive så glad for systemet, og den hjælp det bliver for dig i din daglige arbejdsdag, at du netop kommer til at opleve vores slogan som sandt; vores løsninger – Din frihed.

Derfor er online support naturligvis inkluderet i dit abonnement, samtidig med at der er gode og grundige hjælpefunktioner til hver enkelt lille del af programmet.

Du er naturligvis også altid velkommen til at kontakte os via telefon eller mail.

Admind teamet

(nyt billede på vej…)

Et godt samarbejde starter altid med en forventningsafstemning, der sikrer vi er på samme side.

Som indledning begynder vi med en gennemgang af jeres nuværende forretning. Hvad er dit/jeres ønsker, behov og fremtidsplaner?

Inden et nyt samarbejde starter, mødes vi med dig/jer for at høre hvad der skal til for styrke din forretning.

Vi lægger stor vægt på at lytte til jeres ønsker, da disse er med til at udvikle Admind.

Vi er fuldt bevidst om at det er dig, der kender dagligdagens udfordringer,
og det er vores opgave at hjælpe dig, så du kan koncentrere dig om din kerneforretning, og overlade resten til os.

 

 

 

Hvad siger brugerne?

Hos Ginsborg har man brugt Admind i en rum tid. Hør hvad Peter har at sige om sit skift til Admind.

Nyhedsbrev

Vi forsøger at holde vores kunder ajour med nyheder, tips og tricks til deres system.
En af de nemmeste og bedste måder at gøre dette på er via nyhedsbreve. De kan nemlig læses når du vil og har tid.
Vi opfordrer derfor, at du tilmelder vores nyhedsbrev på knappen nedenfor.

Testimonials

Jeg er utrolig glad for Admind’s RETAIL løsning, jeg har brugt løsningen i min forretning i Gilleleje siden 2007.

Da jeg sidste år stod og skulle åbne yderligere en forretning, var valget naturligt, jeg havde nemlig brug for en løsning som er nem og logisk at bruge og det er Admind. Ydermere giver Admind’s kasseløsning mig et godt overblik over hvilke varer/sæsoner som sælger godt samt hvilke varer der er den bedste avance på.
Med Admind RETAIL kan jeg hurtigt få et godt overblik over mit salg, lager og regnskab.

 

Mariapil

Jeg havde gennem længere tid, søgt ny løsning til min butik. Det blev Admind RETAIL, da det nemt opfylder alle de behov jeg har. Det er også muligt af få tilrettet programmet, så det passer bedst muligt til virksomheden.

Jeg bruger meget statistikker for at holde styr på min virksomhed. Derfor var det meget vigtigt for mit valg af Admind, at disse var meget nemme at trække og arbejde med. Admind Retail er nemt at arbejde med og giver et rigtigt godt overblik.

Anne Sax

Jeg var på udkig efter en POS løsning, som skulle være nem for mine medarbejdere at bruge og hvor jeg på sigt kunne få tilknyttet en integreret webshop.

Efter at have undersøgt markedet for POS løsninger, faldt mit valg på en Admind RETAIL løsning, hvor jeg syntes at jeg ville få meget for pengene, det valg har jeg ikke fortrudt.

Jeg er bl.a. overrasket over hvor nemt det er at holde styr på lageret, varer som bliver solgt via webshoppen, bliver automatisk trukket fra lageret på sammen måde som de varer jeg sælger i forretningen, det giver mig tryghed at vide, at min webshop altid er opdateret.

Karina Ravn

Tøv ikke med at kontakte os!

Book en demo i dag.

Ja, vil gerne have en demonstration den: (dd-mm-åå)

9 + 13 =

Admind forhandlere

Vores forhandlere har arbejdet med Admind løsninger
i mange år, og har derfor stor ekspertise.

Derfor anbefaler vi gerne vores forhandlere til dig, hvis du gerne vil have fat i en i dit område.

JIT

Jens Elling

Sunekær 1
5471 Søndersø

Tlf. 63131413
Skriv til os!
https://jit.nu

2Bdesign

Bjarni Aagaard-Nielsen

Marievej 22
9000 Aalborg

Tlf. 28785999
Skriv til os!
https://2bdesign.dk

Fjord-Service

Per Fjord

Valdemarsgade 14
4760 Vordingborg

Tlf. 22436904
Skriv til os!
https://www.fjord-service.dk

Lignum IT
Birgitte Kaastrup  Brian Larsen

Tlf. 69166661
Skriv til os!
https://lignum.dk

Admind.fo
Jonhard Larsen  Eyðun Lamhauge

J.H. Scrøtersgøta 7
Postboks 1324
FO-110 Tórshavn

Tlf. +298 308500
Skriv til os!
http://www.admind.fo

SBS Consult A/S

Nuukullak 17
Postboks 484
3900 Nuuk

Tlf. +299 327140
Skriv til os!
https://sbsconsult.gl