DA VI SKULLE FINDE EN LØSNING TIL VORES SALON,

var et af kravene at det skulle være brugervenligt og enkelt at arbejde med i det daglige, så vi kan koncentrere os om at yde den bedste service til vores kunder. Vi fortryder ikke valget af Admind, da vi både har fået en rigtig god løsning, men også oplever en engageret og dygtig support når det behøves. Vi er meget tilfredse med Admind. Vi anbefaler gerne Admind og deres løsninger til alle der skal starte en ny salon, eller ønsker at opgradere til en alt-i-en løsning.

Sara og Sissel, Klippestuen S, Frederiksberg

EN BRANCHELØSNING

I din frisørsalon skal der ofte bestilles flere behandlinger ad gangen, der kan udføres af forskellige assistenter. Der skal måske også bookes forskellige stole eller andre ressourcer, der alle skal kunne reserveres i samme booking. Alt dette kan Admind bookingsystem hjælpe dig med, nemt og hurtigt. Dine kunder kan booke online døgnet rundt.

Da vi skulle finde en løsning til vores salon, var et af kravene, at vi skulle kunne håndtere flere selvstændige i én og samme løsning og der var Admind de eneste der kunne. Alle i salonen har deres egen kasserapport og derved også 100% styr på omsætning og regnskab.

Tina & Pernille, Hårlywood, København

Admind CARE til frisøren

Overblik og effektiv arbejdsdag

Admind giver dig overblik over alle bestillinger i kalenderen, og samler det hele fra færdig behandling til kassen med få tryk. Så er det bare et spørgsmål hvordan kunden vil betale, nemmere bliver det ikke.
Kundens behandling/varekøb, bliver automatisk afskrevet varelageret og bogført i dit regnskab, så du kan følge den daglige omsætning på hver enkelt medarbejder. Så er du klar til at lave løn og momsregnskab uden unødigt tidsforbrug.

Kassesystem og lagerregnskab

  • Individuelt medarbejderlogin til kassen.
  • Genbestilling af varer hos dine leverandør.
  • Automatisk prisopdatering fra dine leverandør.
  • App til scanning af varer ved lageroptælling og varemodtagelse.

Gavekort – Tilgodebeviser - klippekort

Du har mulighed for at sælge gavekort og lave flere forskellige klippekort på dine behandlinger. Admind holder altid styr på hvor mange klip kunden har tilbage.

Genbestilling af aftaler

Har du kunder der får tider og behandlinger, der afviger fra standard opsætning, kan kunden genbestille samme specialaftale ved efterfølgende bookninger. Dette sikrer en god kundeoplevelse forbedrer dit overblik.

Din frihed – Vore løsninger

ADMIND OG FRISØRBRANCHEN

Admind har været i frisørbranchen i 18 år, og har derfor en lang erfaring og ekspertise indenfor brugen af computere i salonerne. Vi har altid lagt stor vægt på vigtigheden af at du som frisør har fingeren på pulsen med din bundlinje og de vigtigste regnskabstal som du har brug for at kunne drive din forretning bedst muligt. Men det er blot det basale.
Det har været lige så vigtigt for os, at gøre din hverdag nemmere, ved at du nemt kan styre din kalender og koncentrere dig om det vigtigste, nemlig dit kreative arbejde med dine kunders frisurer.
Hos Admind udvikler vi løbende vores løsninger, så de altid modsvarer aktuelle behov hos vores kunder.

anbefaler Admind

Frisørløsningen fra Admind er blevet til i tæt samarbejde med frisører, revisorer og fagfolk.
Derfor glæder det os at DOFK anbefaler Admind til frisører.

Stender

Vores overgang fra eget skræddersyet system, til brancheløsningen fra Admind har været en positiv oplevelse. Systemet dækker alt hvad vi har brug for og supporten fra Admind er eksemplarisk.
Vi benytter i dag løsningen fra Admind i alle vores 17 butikker og anbefaler det gerne til andre.

Alan Stender, Salon Stender

César Eugenio

Vi har benyttet løsningen fra Admind i mange år og har altid været tilfredse med vores valg.
Admind leverer engageret support og  tilpasninger til tiden.
Vi har valgt en komplet løsning med regnskab og bankintergation, hvor vi sparer en masse tid på administrative opgaver.
Derfor anbefaler vi gerne Admind til vore kolleger i frisørbranchen.

César og Jesper – César Eugenio, Esbjerg & Ribe

LAD OS STARTE EN SAMTALE

Book en demo i dag.

5 + 2 =