LØSNINGEN FRA ADMIND ER MEGET BRUGERVENLIG,

og let at bruge i det daglige arbejde, hvor alle vores behov i forbindelse med bookning af aftaler og efterfølgende kundebetjening dækkes fint af løsningen fra Admind. Jeg er især meget glad for håndteringen gavekort, som kunderne køber online via selvbetjening og selv kan vælge om de skal udskrive eller sende de købte gavekort videre til andre.
Admind svarer altid hurtigt og kompetent når vi har brug for support eller gode råd om brugen af løsningen i det daglige.

Svetlana, Wanna Shine, Rødovre og Frederiksberg

ADMIND CARE TIL KOSMETOLOGER

Når du arbejder med behandlingsforløb og dokumentation i journaler, samt billedarkiv for dine kunder.
Du vælger blot de behandlinger der skal kunne bookes, så sørger en avanceret søgerutine for at booke de rigtige assistenter og ressourcer bliver booket i kalenderen. Når kunden er færdigbehandlet sørger Admind for, at alle behandlinger kommer med over i kassen, så intet glemmes, mens de rigtige assistenter bliver anført ved hver behandling.

Vi har benyttet Admind CARE siden 2008 og er meget glade for både løsningen og samarbejdet med Admind.
Den fantastiske support fra Admind gør at vi kan udnytte systemet optimalt, og får mere tid til vores kunder.
Vi anbefaler derfor Admind til alle der ønsker en let opstart og en brugervenlig løsning med engageret support.

Mette Valentin, Mekini, Ålborg

ADMIND CARE HJÆLPER DIG

Overblik og effektiv arbejdsdag

Admind giver dig overblik over alle bestillinger i kalenderen, og samler det hele fra færdig behandling til kassen med få tryk. Så er det bare et spørgsmål hvordan kunden vil betale, nemmere bliver det ikke.
Kundens behandling/varekøb, bliver automatisk afskrevet varelageret og bogført i dit regnskab, så du kan følge den daglige omsætning på hver enkelt medarbejder. Så er du klar til at lave løn og momsregnskab uden unødigt tidsforbrug.

Kassesystem og lagerregnskab

  • Individuelt medarbejderlogin til kassen.
  • Genbestilling af varer hos dine leverandør.
  • Automatisk prisopdatering fra dine leverandør.
  • App til at scanning af varer ved lageroptælling og varemodtagelse.

Gavekort og klippekort

Du har mulighed for at sælge gavekort og lave flere forskellige klippekort på dine behandlinger. Admind holder altid styr på hvor mange klip kunden har tilbage.

Genbestilling af behandlinger

Har du kunder der får tider og behandlinger, der afviger fra standard opsætning, kan kunden genbestille samme special-aftale ved efterfølgende bookninger. Dette sikrer en god kundeoplevelse forbedrer dit overblik.

Din frihed – Vore løsninger

ADMIND CARE TIL KOSMETOLOGER

Admind har udviklet og leveret løsninger til frisører og klinikker i 18 år, og har derfor en lang erfaring og ekspertise indenfor brugen af computere i disse brancher. Vi har altid lagt stor vægt på vigtigheden af at du som behandler har fingeren på pulsen med din bundlinje og de vigtigste regnskabstal som du har brug for at kunne drive din forretning bedst muligt. Men det er blot det bagvedliggende.
Det har været lige så vigtigt for os, at gøre din hverdag nemmere, ved at du nemt kan styre din kalender og ekspedere dine kunder, så du kan koncentrere dig om det vigtigste, nemlig at behandle dine kunder og levere den bedste service.
Derfor stod vi også i forreste linje, da trenden med Online booking tog fart. Det skal være nemt for dig at få aftaler i kalenderen, uden at du skal gå fra din kunde for at tage telefonen. Og at du kan tage imod tidsbestillinger selv om forretningen holder lukket.

BE TREATED

Jeg har mere end 10 års erfaring med ADMIND systemet, der indeholder alt hvad man skal bruge til en effektiv hverdag som kosmetolog. Vi anvender både bookingkalender, kassesystem og integreret regnskab fra Admind. Det fungerer fint med at have en leverandør til det hele, når supporten altid er i top.
Jeg kan kun anbefale at have en alt-i-en løsning, og anbefaler gerne Admind som leverandør.

Maria Risom Hansen, BE TREATED, København

Bettina Kryger

Vi har benyttet løsninger fra Admind i mere end 12 år med stor fornøjelse.
Foruden bookingsystem og kasse, bruger vi også det integrerede regnskab, så både kasserapport,
momsregnskab, statistikker og bogholderi altid er opdateret. Det sparer os både tid og penge.
Supporten fra Admind er i top og alle spørgsmål er besvares med et smil i telefonen.
Vi anbefaler gerne den brugervenlige Admind løsning til både nye og mere erfarne brugere.

Bettina Kryger, København.

LAD OS STARTE EN SAMTALE

Book en demo i dag.

5 + 9 =