LØSNINGEN FRA ADMIND ER MEGET BRUGERVENLIG,

og let at bruge i det daglige arbejde, hvor alle vores behov i forbindelse med bookning af aftaler og efterfølgende kundebetjening dækkes fint af løsningen fra Admind. Jeg er især meget glad for håndteringen gavekort, som kunderne køber online via selvbetjening og selv kan vælge om de skal udskrive eller sende de købte gavekort videre til andre.
Admind svarer altid hurtigt og kompetent når vi har brug for support eller gode råd om brugen af løsningen i det daglige.

Svetlana, Wanna Shine, Rødovre og Frederiksberg

ADMIND CARE TIL KOSMETOLOGER

Når du arbejder med behandlingsforløb og dokumentation i journaler, samt billedarkiv for dine kunder. Admind CARE klarer det hele for dig.
Du vælger blot de behandlinger der skal kunne bookes, så sørger en avanceret søgerutine for at booke de rigtige assistenter og ressourcer bliver booket i kalenderen. Når kunden er færdigbehandlet sørger Admind for, at alle behandlinger kommer med over i kassen, så intet glemmes, mens de rigtige assistenter bliver anført ved hver behandling.

Vi har benyttet Admind CARE siden 2008 og er meget glade for både løsningen og samarbejdet med Admind.
Den fantastiske support fra Admind gør at vi kan udnytte systemet optimalt, og får mere tid til vores kunder.
Vi anbefaler derfor Admind til alle der ønsker en let opstart og en brugervenlig løsning med engageret support.

Mette Valentin, Mekini, Ålborg

ADMIND CARE HJÆLPER DIG

Overblik og effektiv arbejdsdag

Admind giver dig overblik over alle bestillinger i kalenderen. Med et enkelt klik overføres behandlingen fra kalenderen til kassen, og så er det bare et spørgsmål om hvordan kunden vil betale. Varesalg bliver afskrevet på varelageret og ekspeditionen bogføres automatisk i dit regnskab. Nemmere bliver det ikke.

Gavekort - tilgodebeviser - klippekort

Du har mulighed for at sælge gavekort og lave flere forskellige klippekort på dine behandlinger. Admind holder altid styr på hvor mange klip kunden har tilbage.

Nem lagerstyring

Lagerstyring behøver ikke at være tidskrævende. Ved modtagelse af varer, skal du blot scanne produktets stregkode, og angive det antal du har modtaget. Hvis der er tale om en ny vare, vil Admind i de fleste tilfælde genkende produktet og oprette varen automatisk.

Tilføj billeder til kundejournal

Med vores app, som kan installeres på alle iPhone og Android telefoner, kan du tage billeder af kunderne og gemme dem i deres behandlingsjournal, som er specielt designet til kosmetologer og fodplejer.

Automatisk bogføring

Med det integreret økonomisystem, bogføres kasserapporten helt automatisk og udgiftsbilag fotograferes med en Bilagsscanner app. Købsfaktura indsættes ved at trække dem med musen fra f.eks. din e-mail indbakke, og er herefter klar for bogføring. Moms kan indberettes til Skat med nogle få klik.

Din frihed – Vore løsninger

ADMIND CARE TIL KOSMETOLOGER

Admind har udviklet og leveret løsninger til frisører og klinikker i 18 år, og har derfor en lang erfaring og ekspertise indenfor brugen af computere i disse brancher. Vi har altid lagt stor vægt på vigtigheden af at du som behandler har fingeren på pulsen med din bundlinje og de vigtigste regnskabstal som du har brug for at kunne drive din forretning bedst muligt. Men det er blot det bagvedliggende.
Det har været lige så vigtigt for os, at gøre din hverdag nemmere, ved at du nemt kan styre din kalender og ekspedere dine kunder, så du kan koncentrere dig om det vigtigste, nemlig at behandle dine kunder og levere den bedste service.
Derfor stod vi også i forreste linje, da trenden med Online booking tog fart. Det skal være nemt for dig at få aftaler i kalenderen, uden at du skal gå fra din kunde for at tage telefonen. Og at du kan tage imod tidsbestillinger selv om forretningen holder lukket.

BE TREATED

Jeg har mere end 10 års erfaring med ADMIND systemet, der indeholder alt hvad man skal bruge til en effektiv hverdag som kosmetolog. Vi anvender både bookingkalender, kassesystem og integreret regnskab fra Admind. Det fungerer fint med at have en leverandør til det hele, når supporten altid er i top.
Jeg kan kun anbefale at have en alt-i-en løsning, og anbefaler gerne Admind som leverandør.

Maria Risom Hansen, BE TREATED, København

Bettina Kryger

Vi har benyttet løsninger fra Admind i mere end 12 år med stor fornøjelse.
Foruden bookingsystem og kasse, bruger vi også det integrerede regnskab, så både kasserapport,
momsregnskab, statistikker og bogholderi altid er opdateret. Det sparer os både tid og penge.
Supporten fra Admind er i top og alle spørgsmål er besvares med et smil i telefonen.
Vi anbefaler gerne den brugervenlige Admind løsning til både nye og mere erfarne brugere.

Bettina Kryger, København.

LAD OS STARTE EN SAMTALE

Book en demo i dag.

4 + 6 =

Admind ApS

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Åbent

Man-Fre: 8.30 - 18.00
Lør -Søn: Vagttelefon

Telefon

7020 1876