ADMIND RETAIL TIL DETAILHANDEL
Admind RETAIL anvendes af detailforretninger overalt i Danmark og kan integreres med webshop løsninger. Dette er en løsning med alle de funktioner du behøver, for at drive en effektiv forretning, med minimalt tidsforbrug på administrative opgaver og maksimal frihed til at betjene dine kunder.
Admind RETAIL leveres sammen med Admind OFFICE, som er et fuldt integreret økonomisystem.
Pris: 495,-/md
RETAIL funktioner
✔ Kassefunktion
✔ Kasseoptælling
✔ Lagerstyring
✔ Indkøbskladde med indkøbsforslag
✔ Overførselskladde
✔ Ordremodul
✔ Fakturamodul
✔ Import og eksportmuligheder
OFFICE funktioner
✔ Finansmodul
✔ Salgsmodul
✔ Indkøbsmodul
✔ Bilagsscanner App
✔ Digital arkivering
Bankintegration som tilvalg
(Semiautomatisk bogføring).
OPSTART OG UNDERVISNING
- Via telefon og fjernstyring af din computer kr. 2000,-
- Opstart og undervisning i din virksomhed efter nærmere aftale