Dette får du i din Admind løsning
Kassefunktion
Finansmodul
Kasseoptælling
Salgsmodul
Lagerstyring
Indkøbsmodul
Indkøbskladde med indkøbsforslag
Bilagsscanner App
Overførselskladde
Varescanner app
Gavekort / Tilgodebeviser
Digital bilagsarkivering (OFFICE)
Ordremodul
Fri telefon support
Fakturamodul
mange flere funktioner…

Admind RETAIL anvendes af detailforretninger overalt i Danmark og kan integreres med webshop løsninger. Dette er en løsning med alle de funktioner du behøver, for at drive en effektiv forretning, med minimalt tidsforbrug på administrative opgaver og maksimal frihed til at betjene dine kunder.
Admind RETAIL leveres sammen med Admind OFFICE, som er et fuldt integreret økonomisystem. Inkl. 2GB lager til bilag.

Admind Retail Pris 545,-

Priser er pr. måned

OPSTART OG UNDERVISNING

  • I butikken inklusiv kørsel kr. 5000,-