LØSNINGEN FRA ADMIND ER PERFEKT TIL FODPLEJERE

Admind CARE fungerer altid og er nemt at bruge. Det kan bruges af den lille klinik med en enkelt behandler, eller på den store klinik med mange behandlere og flere forskellige behandlinger. Jeg er glad for funktionen, hvor billeder af kundernes fødder fra min telefon, lægges direkte ind i kundens journal, uden at billederne først skal lagres på telefonen.
Vi bruger den fulde version fra Admind med integreret regnskab. Det gør at jeg ikke skal udlæse data til et andet program for at lave regnskab men at alt er samlet et sted, eks. bookning, kasse, journalføring, bogføring af udgifter, moms/lønsum m.v.
Når årsregnskabet skal udarbejdes, kan revisoren hente alle tal direkte fra Admind, uden jeg skal udskrive og sende noget først.

Mette Tolstrup, Københavns fodplejeskole og kursuscenter

ADMIND CARE TIL FODPLEJERE

Når du arbejder med behandlingsforløb og dokumentation i journaler, samt billedarkiv for dine kunder.  Admind CARE klarer det hele for dig.
Du vælger blot de behandlinger der skal kunne bookes, så sørger en avanceret søgerutine for at booke de rigtige assistenter og ressourcer bliver booket i kalenderen. Når kunden er færdigbehandlet sørger Admind for, at alle behandlinger kommer med over i kassen, så intet glemmes, mens de rigtige assistenter bliver anført ved hver behandling.

Admind systemet er nemt at benytte og hurtigt at lære for nye brugere.
Det er overskueligt, med mange funktioner til enhver brug og lejlighed.
Man får let fat i supporten hos Admind hvis man har brug for hjælp, hvilket er vigtigt for os. Fantastisk support! – og der er aldrig nedbrud.
Admind har 100% oppetid, så det er trygt at have alt samlet ét sted.

Alice Kallesøe indehaver af Viborg Helsepraktik

ADMIND CARE HJÆLPER DIG

Overblik og effektiv arbejdsdag

Admind giver dig overblik over alle bestillinger i kalenderen. Med et enkelt klik overføres behandlingen fra kalenderen til kassen, og så er det bare et spørgsmål om hvordan kunden vil betale. Varesalg bliver afskrevet på varelageret og ekspeditionen bogføres automatisk i dit regnskab. Nemmere bliver det ikke.

GAVEKORT – TILGODEBEVISER - KLIPPEKORT

Du har mulighed for at sælge gavekort og lave flere forskellige klippekort på dine behandlinger. Admind holder altid styr på hvor mange klip kunden har tilbage.

Nem lagerstyring

Lagerstyring behøver ikke at være tidskrævende. Ved modtagelse af varer, skal du blot scanne produktets stregkode, og angive det antal du har modtaget. Hvis der er tale om en ny vare, vil Admind i de fleste tilfælde genkende produktet og oprette varen automatisk.

Tilføj billeder til kundejournal

Med vores app, som kan installeres på alle iPhone og Android telefoner, kan du tage billeder af kunderne og gemme dem i deres behandlingsjournal, som er specielt designet til kosmetologer og fodplejer.

Automatisk bogføring

Med det integreret økonomisystem, bogføres kasserapporten helt automatisk og udgiftsbilag fotograferes med en Bilagsscanner app. Købsfaktura indsættes ved at trække dem med musen fra f.eks. din e-mail indbakke, og er herefter klar for bogføring. Moms kan indberettes til Skat med nogle få klik.

Din frihed – Vore løsninger

ADMIND CARE TIL FODPLEJEREN

Admind har udviklet og leveret løsninger til frisører og klinikker i 18 år, og har derfor en lang erfaring og ekspertise indenfor brugen af computere i disse brancher. Vi har altid lagt stor vægt på vigtigheden af at du som behandler har fingeren på pulsen med din bundlinje og de vigtigste regnskabstal som du har brug for at kunne drive din forretning bedst muligt. Men det er blot det bagvedliggende.
Det har været lige så vigtigt for os, at gøre din hverdag nemmere, ved at du nemt kan styre din kalender og ekspedere dine kunder, så du kan koncentrere dig om det vigtigste, nemlig at behandle dine kunder og levere den bedste service.
Derfor stod vi også i forreste linje, da trenden med Online booking tog fart. Det skal være nemt for dig at få aftaler i kalenderen, uden at du skal gå fra din kunde for at tage telefonen. Og at du kan tage imod tidsbestillinger selv om forretningen holder lukket.

Klinik Himmelblå

Jeg har benyttet Admind løsningen i min klinik siden starten af 2012, hvor jeg fik det anbefalet.
Det er let at lære og meget tidsbesparende i det daglige arbejde, hvor jeg også benytter det integrerede regnskab.
Supporten fra Admind er kompetent og altid til at få fat i, så jeg er yderst tilfreds med løsningen og samarbejdet.

Linda Dam Havmøller, Klinik Himmelblå, Løgumkloster
Formand for Sammenslutningen Af Danske Fodplejere

Lad os starte en samtale

Book en demo i dag.

2 + 7 =

Admind ApS

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Åbent

Man-Fre: 8.30 - 18.00
Lør -Søn: Vagttelefon

Telefon

7020 1876