Et bogføringssystem, der samler det hele

Admind Office er administrationen, der samler alle trådene, lige fra kassesalg hen over webshop- og fakturasalg til betaling af leverandørfakturaer.
Helt automatisk, naturligvis.

ADMINISTRATIONEN

Admind Office

Regnskabet

Admind Office er en komplet løsning, der som standard indeholder modulerne: Finans, salg og indkøb uden begrænsninger på antal konti, posteringer, debitorer m.fl.
Se mere…

Kasserapporter

Alle kasserapporter fra butik eller salon vil være automatisk bogført, og placeret rigtigt på deres respektive konti. Halvdelen af arbejdet er hermed klaret.
Se mere…

Ordre/faktura

Ordre- og fakturamodul med ubegrænset antal poster. Faste faktureringer og rykkersystem er også inkluderet. Automatiske indbetalinger er også en mulighed.
Se mere…

Indbetalinger/kreditnota

Med betalingsservice kan fakturering og indbetalinger udføres og registreres med to til tre klik. Kreditnota med ubegrænset antal poster er naturligvis også med.
Se mere…

Bankintegration

Med Bankintegration, kan bogførte beløb overføres til din netbank. Når din netbank eksekverer betalingerne, udlignes hver enkelt kreditor i automatisk.
Se mere…

Rapportering

I Admind Office modulerne, dvs. finans-, salgs- og købsmodulet er det hele understøttet af en lang rækker rapporter, der holder dig opdateret med din daglige drift.
Se mere…

Professionelt bogføringssystem

Er du butiksindehaver, selvstændig eller lignende? Ønsker du en regnskabsløsning, som du kan være tryg ved og samtidig spare penge? Se vores komplette regnskabsløsning, hvor du kan lave alt bogføring og årsregnskab som vedrører din forretning. Sammen med Admind behøver du kun en løsning!

Vi har forbundet din forretnings elementer, så du kan fokusere på din butik

Vi kan demonstrere for dig hvordan din kasse, din webshop, dine leverandører og din bank spiller sammen, så du har fri, når du har fri.
Vil du se hvordan det virker?

TESTIMONIALS

Hvad siger vores kunder?

Da vi hos ServiceIT skulle have ny IT-løsning til vores forretning og webshop, ville vi have et nemt, overskueligt og brugervenligt program, som kunne give vores medarbejderne et hurtigt overblik. Med Admind RETAIL gik vi fra en meget tung og ufleksibel løsning, til en nem og overskuelig løsning, som dækker hele vores behov fra butik til kontor. Vi kan nu tilbyde vores medarbejdere en løsning, som holder styr på vores varelager og vores regnskab. Det er nemt at trække statistikker, så vi har et godt overblik når vi skal forhandle med vores leverandører. For os har skiftet til Admind RETAIL betydet et mere overskueligt lager, bedre overblik og tidsbesparelser på det administrative.

Da vi skulle have nyt kassesystem til vores forretning, var det vigtigt for os, at vi på den lange bane kunne udvide med flere forretninger samt webshop, sådan en løsning kunne Admind tilbyde os, og så til en fornuftig pris. Med Admind RETAIL kan vi se lagerbeholdning og forskellige størrelser i begge vores forretninger, dette gør at vi give kunden en bedre kundeservice. Når der kommer ordre i webshoppen, får vi besked på skærmen med det samme, så vi hurtigt kan få plukket de varer som skal sendes afsted til kunden og vi kan sågar selv bestemme, hvilket lager som varen skal trækkes fra. Hvis vi har varer, som ikke sælger så godt i den ene forretning, kan vi med få klik overfører dem til den anden forretning. Rent administrativt har Admind sparet vores bogholder for meget arbejde da alt salg for forretningerne samt webshoppen bliver automatisk bogført i regnskabsprogrammet Admind Office. Tid sparet – betyder penge sparet.

Jeg er utrolig glad for Admind’s RETAIL løsning, jeg har brugt løsningen i min forretning i Gilleleje siden 2007. Da jeg sidste år stod og skulle åbne yderligere en forretning, var valget naturligt, jeg havde nemlig brug for en løsning som er nem og logisk at bruge og det er Admind. Ydermere giver Admind’s kasseløsning mig et godt overblik over hvilke varer/sæsoner som sælger godt samt hvilke varer der er den bedste avance på. Med Admind RETAIL kan jeg hurtigt få et godt overblik over mit salg, lager og regnskab

Jeg har valgt Admind CARE i mine saloner, fordi jeg har behov for en stabil løsning
som ikke går ned. Samtidig har jeg brug for en løsning der er intuitiv at bruge, da jeg har mange assistenter og elever som skal bruge løsningen i mine saloner. Det har også været vigtigt for mig, at brugerfladen på online booking er nem for mine kunder at bruge, og at de nemt kan skifte imellem hvilken af salonerne de vil booke tid i. Jeg har med Admind CARE fået en løsning, hvor jeg med få klik kan flytte mine medarbejdere imellem salonerne, hvis der skulle være behov for det. Det er samtidig et stort plus for mig, at både min bogholder og revisor kan få direkte adgang regnskabet uden en merpris

Vi er her for at hjælpe dig!

7 + 11 =

Admind A/S

Sauntesvej 13
2820 Gentofte

Åbent

Man-Fre: 8.30 – 18.00
Lør -Søn: Vagttelefon

Telefon

(45) 70 20 18 76

ADMIND OFFICE

Admind Office Generelt

Hvad kan Adminds økonomisystem?

Som virksomhedsejer og erhvervsdrivende skal du finde en måde, hvorpå du kan håndtere administrationen af din bogføring for virksomheden. Når du ejer en virksomhed, uanset om det er en mindre butik eller en større forretning, skal du kunne holde styr på dine indtægter og udgifter i forbindelse med driften af din virksomhed. Ofte vil man til sådanne opgaver kunne gøre brug af en bogholder. Men med det helt rette økonomisystem, kan den enkelte erhvervsdrivende klare det meste af arbejdet selv. Uden besværligheder.

Spar penge med Adminds økonomisystem

Ved at kunne klare bogføringen selv ved hjælp af blandt andet bilagsscanneren og den automatiske bogføring fra kassesystemet. Så kan der spares mange penge, som ellers ville være brugt på eksempelvis en ekstern bogholder. Med kun ét program, én brugeroverflade og en let tilgængelighed på alle platforme kan du nemt selv udføre bogføringen, få dine ansatte til at scanne bilag og kvitteringer samt give din revisor adgang.

For hvilke virksomheder giver det mening med et økonomisystem?

Adminds lønsystem kan bruges af alle virksomheder og erhvervsdrivende inden for de fleste brancher. OFFICE systemet, vores komplette regnskabsløsning, hvor du kan udføre alt fra almen bogføring til årsregnskaber, er fuldt integreret med CARE systemet, der er beregnet til virksomheder inden for frisør-, kosmetolog- og fodplejerbranchen m.fl. Herunder får den erhvervsdrivende tilknyttet muligheder som online booking, scanning af varer, kundekartotek og kalender. Ligeledes kan regnskabsløsningen kobles sammen med vores RETAIL løsning, der er særligt beregnet til butiksindehavere, med behov for et digitalt kassesystem, hvor der kan holdes øje med salgstal, lagerbeholdning, medarbejderperformance med mere. Vores økonomisystem er derfor velegnet til virksomheder inden for retail- og personlig plejebranchen, som ønsker et nemt tilgængeligt finanssystem, hvor der er mulighed for selv at kunne udføre eksempelvis bogføring.

Hvad er fordelene ved Adminds regnskabsløsning?

Med Adminds økonomisystem, får du et system med alt i én løsning. I langt de fleste tilfælde er det nødvendigt at have flere programmer tilgængelige for at kunne ordne både bogføring, gøre klar til revisoren, tjekke lagerbeholdningen og se analyser og statistikker. Men med alt i én løsning får du som erhvervsdrivende et system, hvor du både kan tilgå dit POS-kassesystem, hvis du er inden for retail-branchen. Eller du kan se dit kundekartotek og dine kunders online bookinger, hvis du er inden for frisør- og kosmetolog- og fodplejerbranchen. Det betyder ganske enkelt, du kun skal have ét program liggende på din ønskede platform. Et program som ovenikøbet er meget brugervenligt og kan skræddersyes efter dine ønskede behov.

Bogføringsløsning til retail- og carebranchen

Uanset om du går med CARE eller RETAIL, så er programmet fuld integreret med regnskabsløsningen. Programmet giver dig mulighed for med få klik at kunne tilgå dine regnskaber, lige så vel som du hurtigt kan se din nuværende lagerbeholdning. Fordi programmerne er integreret i ét system, så vil de ting, du slår ind i salonen, butikken eller klinikken, automatisk blive bogført i Admind OFFICE. Mulighederne er stort set uendelige, eftersom programmerne er bygget på en fleksibel platform, der gør det muligt for os at kunne skræddersy programmet – fuldstændigt.

OFFICE FUNKTIONER

Admind Office Funktioner

Automatisk bogføring

Admind Office er et komplet bogføringssystem, der som standard indeholder modulerne: Finans, salg og indkøb uden begrænsninger på antal konti, posteringer, debitorer m.m.

Finansmodulet

Finansmodulet indeholder de grundlæggende bogførings- og finansfunktioner, der bruges ved den daglige bogføring. Du kan tilpasse kontoplanen og tilføje en eller flere kassekladder efter behov. Vi har oprettet funktioner, der på få sekunder beregner moms og overførsel af lagerværdi til aktiverne.

Budget/Statistik

Budgetlægning pr. måned kan med udgangspunkt i de overordnede tal for året, lægges ud som pejlemærker for de indløbne resultater og for måling af afvigelse. Og hvert år kan du have flere budgetter for følsomhedsanalyser. Budgetlægning pr. afdeling; pr. mdr., pr. kvartal eller pr. år!

Rapporter

I Admind Office modulerne, dvs. finans-, salgs- og købsmodulet er det hele understøttet af en lang rækker rapporter, der holder dig opdateret.

Salgsmodul

Salgsmodulet indeholder faciliteter og funktioner som kundekartotek, varelager, samt alle funktioner der relaterer sig til dine kunder fra tilbud via ordre til fakturering, styring af indbetalinger samt rykkerfunktion er standard, og det hele understøttes af en lang rækker rapporter, der holder dig opdateret.

Faste faktureringer

Har du kunder, der med faste intervaller skal faktureres for ydelser, f.eks. leje- eller kontingentopkrævning, defineres disse én gang, og herefter afvikles faktureringen som en “kørsel”.

Elektronisk fakturering

Ved udskrivning af en salgsfaktura kan du vælge, om bilaget skal sendes elektronisk til NemHandel. Denne funktion anvendes typisk ved fakturering til offentlige myndigheder.

Betalingsservice

Gennem PBS kan du sende dine indbetalingskort direkte til dine kunders netbank, og dine kunder vælger selv, om de ønsker at modtage dine opkrævninger elektronisk, med posten, eller via Betalingsservice.

Købsmodul

Købsmodulet indeholder de faciliteter og funktioner som leverandørkartotek, varelager samt indkøbs- og overførselskladder for styring af varenumre og overførsler mellem afdelinger. Når du ønsker at udgiftsføre på varenummerniveau, er der faktureringskladde for dette med automatisk indlæsning af varenumrene fra indkøbskladderne.

Indkøbsforslag

Generering af indkøbsforslag kan opsættes for hvert enkelt varenummer med angivelse af genbestillingspunkt og antal.

Udbetalinger

Funktion for udbetalinger er standard i købsmodulet.

Overførsel fra Bank

Når du ønsker at anvende kontoudtoget fra din netbank for bogføring eller afstemning, gøres dette hurtigt via Bankintegration, hvor du løbende kan transformere kontoteksterne til automatisk at finde de relevante konti, hvilket reducerer bogføringsarbejdet til et minimum.

Backup

Backup af din løsning foretages løbende på vores servere. Du kan bruge Admind på alle de computere, som du har behov for, om det er hjemme, i sommerhuset eller hos bogholder/revisor.

Integreret app med bilagsscanner til regnskabsløsning

Admind tilbyder som en del af økonomisystemet en app, hvor du som erhvervsdrivende og ansat i butikken nemt kan scanne bilag ind. Når du bruger appen til at tage et billede af dit bilag, så ligges det direkte ind i systemet, så du nemt kan tildele det den rette kategori. Du kan endda gøre det endnu nemmere ved på forhånd at kategorisere, så bilaget med det samme finder sin rette plads i systemet.

Bankintegration

Bogføringsarbejdet kan som minimum halveres ved at tilkoble bankintegration, som sikrer, at de bogførte beløb bliver overført til din netbank. Når din netbank eksekverer betalingerne, bliver de udestående beløb automatisk udlignet for hver enkelt kreditor i Admind, uden at du skal foretage dig noget.

OFFICE PRISER

Hvad koster vores bogføringssystem?

Admind tilbyder to slags løsninger. Admind FINANS og Admind OFFICE.

Admind FINANS til dig der kun ønsker et finansmodul

Hvis du kun ønsker selve bogføringssystemet, hvor du har adgang til at kunne scanne og søge efter dine bilag, lave budget, momsangivelse, økonomi og diverse statistikker. Så kan du gå med vores Admind FINANS til 100 kroner om måneden. Vi tilbyder ubegrænset support, så du altid kan få den hjælp du har brug for.

Derfor skal du vælge Adminds OFFICE løsning

Vi ved godt, at der findes et tons af løsninger, når du skal have ordnet dine regnskaber. Dog findes der ingen andre, der formår at kombinere bogføringsdelen med eksempelvis booking, kalender, lagerstyring med videre. Det får du hos Admind. Så selvom du de sidste mange år har benyttet dig af et eller flere andre systemer. Så vil du med vores komplette regnskabsløsning opleve en frihed, du ikke før har mærket. Vi skræddersyr gerne systemet, så det matcher din forretning – uanset hvilken branche du er inden for.

Admind OFFICE for dig der ønsker mere for pengene

Ønsker du tværtimod at kunne kombinere regnskabsløsningen med eksempelvis CARE eller RETAIL, så anbefaler vi, du går med vores OFFICE system. Her får du de samme ting som ved FINANS løsningen, men du får ligeledes et salgs-, tilbuds- og ordremodul, fakturering og kreditering, du kan sende rykkere, holde styr på dine leverandører – og meget, meget mere! Denne løsning får du til 295 kroner om måneden.

Så nemt kan du få vores bogføringssystem

Hvis du i dag bruger et andet system til din bogføring og regnskaber, så skal vi hos Admind nok hjælpe dig sikkert igennem skiftet. Uanset hvor længe du har brugt et andet system, så ved vi godt, at forandring kan være svær. Men vi forsikrer dig om, at du ikke står alene i skiftet.

Admind forhandlere

Vores forhandlere har arbejdet med Admind løsninger
i mange år, og har derfor stor ekspertise

JIT

Sunekær 1
5471 Søndersø

Tlf. 63131413
Skriv til os!
https://jit.nu

2Bdesign

Marievej 22
9000 Aalborg

Tlf. 28785999
Skriv til os!
https://2bdesign.dk

Fjord-Service

Valdemarsgade 14
4760 Vordingborg

Tlf. 22436904
Skriv til os!
https://www.fjord-service.dk

Lignum IT
SBS Consult A/S

Nuukullak 17
Postboks 484
3900 Nuuk

Tlf. +299 327140
Skriv til os!
https://sbsconsult.gl

Admind.fo

J.H. Scrøtersgøta 7
Postboks 1324
FO-110 Tórshavn

Tlf. +298 308500
Skriv til os!
http://www.admind.fo