ADMIND CARE ER FOR DIG DER DRIVER EN SALON, KLINIK ELLER ANDEN KALENDERBASERET FORRETNING

Den komplette løsning til din forretning, hvor der er behov for kasse, kalender, lagerstyring, Internet baseret tidsbestilling og et regnskab.
En brancheløsning med alle de funktioner du behøver, for at drive en effektiv forretning, med minimalt tidsforbrug på administrative opgaver og maksimal frihed til at betjene dine kunder.

DIN FRIHED – VORE LØSNINGER

Er du frisør, kosmetolog, fodplejer, massør eller lignende, tilbyder vi en løsning til planlægning af tid og ressourcer, kundekartotek m.m.
Vores komplette brancheløsning har også en kassefunktion, med lagerstyring og mulighed for tilkobling af varescanner.
Vi tilbyder ligeledes en komplet regnskabsløsning, med automatisk indberetning af moms.

 

Med Admind har vi fået mere tid til vores kunder.
Mette Skovgaard Klingbeil, Mo-Hair

Kalenderen

Kalenderen giver dig et overblik over hverdagen, og er nem og fleksibel at arbejde med.
Du kan indsætte, kopiere, flytte og slette aftaler. Du kan endda dobbeltbooke, hvis du har brug for at lade to aftaler overlappe hinanden. Når dagen er fyldt op med aftaler, findes der også en ventelistefunktion for kunder der ønsker at notere sig her.
Du bestemmer, hvilke behandlinger og medarbejdere som skal kunne bookes via Internettet. Bookingsystemet kan håndtere ressourcer, f.eks. en brinks, som skal bookes sammen med en behandling. Endvidere kan varigheden på behandlingerne afvige, afhængig af den som udfører behandlingen.

 
Kassen

Ved afslutning af et behandlingsforløb, bliver alle detaljer automatisk overført til kassen.
Ved sammensatte behandlinger, med involvering af flere assistenter, bliver provisionen automatisk fordelt.
Det eneste du manuelt skal registrere/scanne, er supplerende varesalg.
Kassen giver mulighed for avancerede rabatter, såsom pakkesalg, studiekort, pensionistrabat, kundebonus etc.
Kassen kan tilsluttes en betalingsterminal og MobilePay kan også benyttes.

 
Lagerstyring

Behøver ikke at være tidskrævende.
Ved modtagelse af varer, skal du blot scanne produktets stregkode, og angive det antal du har modtaget. Hvis der er tale om en ny vare, vil Admind i de fleste tilfælde genkende produktet og oprette varen.
Lageret ajourføres løbende ved afslutning af en kasseekspedition.
Når du skal lave en lageroptælling, f.eks. i forbindelse med årsafslutning, kan du hente en Varescanner app til din telefon. Via denne, kan du scanne dine produkter, og sende optællingen til din Admind løsning.

 
REGNSKABET

Med et integreret økonomisystem , bogføres kasserapporten helt automatisk og kontantbilag fotograferes med en Bilagsscanner app.
Du taster beløbet på din telefon og vælger hvilken udgift der er tale om. Herefter gemmes bilaget i din Admind løsning.
Købsfaktura indsættes ved at trække dem med musen fra f.eks. din e-mail indbakke, og er klar for bogføring.
Med OFFICE+ scannes bilaget, og hvis kreditoren allerede er oprettet, vil bilaget blive konteret automatisk.
Alle bilag som er lagt ind, gemmes på en Dropbox, og ved opsigelse af dit abonnement hos Admind, har du fortsat adgang til disse.
Revisor kan få adgang til din løsning i forbindelse med årsafslutning m.v.

 

Med Admind har vi fået mere tid til vores kunder.
Mette Skovgaard Klingbeil, Mo-Hair

Online booking og gratis hjemmeside

Dine kunder kan døgnet rundt booke tider. Du får mere tid til kundepleje, mens bookingsystemet fylder kalenderen op. Du bestemmer, hvilke behandlinger der kan bookes online. Kunderne kan tilmelde sig en venteliste, hvis der ikke er flere ledige tider. Bookingsystemet kan leveres sammen med en gratis hjemmeside.

KALENDER APP – GIVER OVERBLIK PÅ FARTEN

Med kalender app’en har du overblik over alle aftaler når du er på farten. Du kan tildele dine medarbejdere et login til app’en, og du kan definerede hvilke rettigheder de skal have. Du kan ligeledes bruge app’en til at tage billeder af kunderne, og gemme dem i deres journal. App’en kan anvendes på alle iPhone og Android telefoner.

GENBESTILLING AF BEHANDLINGER

Dine kunder kan via online booking genbestille deres sidste behandling. Det gør bookingsystemet mere personligt, og samtidig tages der højde for individuelt tidsforbrug og valg af tillægsydelser.
Hvis der f.eks. anvendes mere tid til en speciel kunde, så huskes dette ved en genbestilling.

NÅR INTERNETTET ER NEDE ?

Har du stadig fuld adgang til dine aftaler, kunder, behandlingsbeskrivelser og du kan gennemføre kasseekspeditioner samt betalinger via en integreret kortterminal.

AUTOMATISK BOGFØRING

Når dagens kasserapport afsluttes, så bogføres den helt automatisk. Ikke noget med at udlæse filer, som herefter skal indlæses i et andet system. Bilag på udgifter som er betalt kontant eller med et firmakort, fotograferes med en Bilagsscanner app og bogføres herefter automatisk. Din revisor eller bogholder kan få adgang til systemet. Det kan være en god ide i forbindelse med momsafregning og årsafslutning.

LAD OS STARTE EN SAMTALE

Book en demo i dag.

15 + 5 =

Admind fungerer på disse enheder:

Windows

Apple

telefon

tablet