ADMIND CARE ER FOR DIG DER DRIVER EN SALON, KLINIK ELLER ANDEN FORRETNING MED BEHOV FOR ET ONLINE BOOKING SYSTEM

Den komplette løsning til din forretning, hvor der er behov for kasse, kalender, lagerstyring, online tidsbestilling og et integreret regnskab.
En brancheløsning med alle de funktioner du behøver, for at drive en effektiv forretning, med minimalt tidsforbrug på administrative opgaver og maksimal frihed til at betjene dine kunder.

DIN FRIHED – VORE LØSNINGER

Er du frisør, kosmetolog, fodplejer, massør eller lignende, tilbyder vi en løsning til planlægning af tid og ressourcer, kundekartotek m.m.
Vores komplette brancheløsning har også kassefunktion, lagerstyring og mulighed for at beregne løn, med integration til Danløn og Proløn.
Vi tilbyder ligeledes en komplet regnskabsløsning, med automatisk indberetning af moms.

 

 

Med Admind har vi fået mere tid til vores kunder.
Mette Skovgaard Klingbeil, Mo-Hair

Kalenderen

Vores online booking system giver dig et overblik over hverdagen, og er nemt og fleksibelt at arbejde med.
Du kan indsætte, kopiere, flytte og slette aftaler. Du kan endda dobbeltbooke, hvis du har brug for at lade to aftaler overlappe hinanden. Når dagen er fyldt op med aftaler, findes der også en ventelistefunktion for kunder der ønsker at notere sig her.
Du bestemmer, hvilke behandlinger og medarbejdere som skal kunne bookes via Internettet. Bookingsystemet kan håndtere ressourcer, f.eks. en brinks, som skal bookes sammen med en behandling. Endvidere kan varigheden på behandlingerne afvige, afhængig af den som udfører behandlingen.

 
Kassen

Ved afslutning af et behandlingsforløb, bliver alle detaljer automatisk overført til kassen.
Ved sammensatte behandlinger, med involvering af flere assistenter, bliver provisionen automatisk fordelt.
Det eneste du manuelt skal registrere/scanne, er supplerende varesalg.
Kassen giver mulighed for avancerede rabatter, såsom pakkesalg, studiekort, pensionistrabat, kundebonus etc.
Kassen kan integreres med en betalingsterminal og MobilePay. Det sikrer
overensstemmelse mellem det der er slået ind og det der rent faktisk er betalt..

 
Lagerstyring

Behøver ikke at være tidskrævende.
Ved modtagelse af varer, skal du blot scanne produktets stregkode, og angive det antal du har modtaget. Hvis der er tale om en ny vare, vil Admind i de fleste tilfælde genkende produktet og oprette varen.
Lageret ajourføres løbende ved afslutning af en kasseekspedition.
Når du skal lave en lageroptælling, f.eks. i forbindelse med årsafslutning, kan du hente en Varescanner app til din telefon. Via denne, kan du scanne dine produkter, og sende optællingen til din Admind løsning.

 
REGNSKABET

Med et integreret regnskabsprogram, bogføres kasserapporterne helt automatisk. Bilag som er betalt via kassen eller et betalingskort, fotograferes med vores Bilagsscanner app, hvor du samtidig vælger hvilken udgift bilaget skal konteres på.
Når du modtager fakturaer fra dine kreditorer, så kan du direkte fra din e-mail indbakke, trække bilaget ind i regnskabsprogrammet med musen. Med OFFICE+ scannes bilaget, og hvis kreditoren allerede er oprettet, vil bilaget blive konteret automatisk.
Alle bilag gemmes i skyen, f.eks. på din Dropbox konto. Din revisor eller bogholder kan få adgang til systemet. Det kan være en god ide i forbindelse med momsafregning og årsafslutning.

Med Admind har vi fået mere tid til vores kunder.
Mette Skovgaard Klingbeil, Mo-Hair

Online booking og gratis hjemmeside

Dine kunder kan døgnet rundt booke tider. Du får mere tid til kundepleje, mens bookingsystemet fylder kalenderen op. Du bestemmer, hvilke behandlinger der kan bookes online. Kunderne kan tilmelde sig en venteliste, hvis der ikke er flere ledige tider. Bookingsystemet kan leveres sammen med en gratis hjemmeside.

KALENDER APP – GIVER OVERBLIK PÅ FARTEN

Med kalender app’en har du overblik over alle aftaler når du er på farten. Du kan tildele dine medarbejdere et login til app’en, og du kan definerede hvilke rettigheder de skal have.  App’en kan anvendes på alle iPhone og Android telefoner.

GENBESTILLING AF BEHANDLINGER

Dine kunder kan via online booking genbestille deres sidste behandling. Det gør bookingsystemet mere personligt, og samtidig tages der højde for individuelt tidsforbrug og valg af tillægsydelser.
Hvis der f.eks. anvendes mere tid til en speciel kunde, så huskes dette ved en genbestilling.

NÅR INTERNETTET ER NEDE ?

Har du stadig fuld adgang til dine aftaler, kunder, behandlingsbeskrivelser og du kan gennemføre kasseekspeditioner samt betalinger via en integreret kortterminal.

AUTOMATISK BOGFØRING

Når dagen afsluttes, så bogføres kasserapporten helt automatisk. Ikke noget med at udlæse filer, som herefter skal indlæses i et andet system. Udgiftsbilag registreres nemt med en Bilagsscanner app. Du bliver påmindet når det er tid til at indberette moms. Med nogle få klik kan du automatisk få Admind til at indberette momsen til Skat.

Du kan også vælge en avanceret webshop-integration fra vores
webshop-partnere, det giver dig en mere dynamisk integration med dit lager og dit ordresystem. Så har du altid styr på din forretning.

 

LAD OS STARTE EN SAMTALE

Book en demo i dag.

15 + 10 =

Admind ApS

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby​

Åbent

Man-Fre: 8.30 – 18.00
Lør -Søn: Vagttelefon

Telefon

7020 1876