Online booking, kalender, kasse, regnskab

og meget, meget mere, naturligvis…

Alt hvad du skal bruge – samlet i én løsning

Online booking

Tryk på knappen, og se hvordan vores Online booking virker. Log bare ind, der sker dig ikke noget.

Kalender App

Det er vigtigt at kunne se sin arbejdskalender. Se hvordan vores App virker på videoen

Frisør

Stor eller lille salon, vi kan tilbyde det rigtige frisørsystem til dig

Beauty

Kosmetolog, negleklinik? Book brikse og negleborde sammen med assistenten

Fodplejer

Avanceret journalskrivning er naturligt integreret i bookingkalenderen

Tatovør

Dokumenter dit arbejde med din telefon, og scan farver der er brugt

Vores løsninger – Din frihed

Admind Care er for dig der driver salon, klinik eller anden kalenderbaseret forretning

Er du frisør, kosmetiker, kosmetolog, fodplejer, massør eller lignende? Så finder du hos en løsning med online booking, kalender og kundekartotek m.m. Vores komplette brancheløsning har også kassefunktion, vare scanning, lønberegning, adgang til statistikker og udlæsning af finansposter. Vi tilbyder også en komplet regnskabsløsning, hvor du kan lave alt bogføring og årsregnskab som vedrører din forretning.

Inkluderet i Admind CARE pakken

Online booking og gratis hjemmeside

Dine kunder kan booke tider hos dig – døgnet rundt. Du får mere tid til kundepleje, og du bestemmer, hvilke behandlinger der bookes online. Bookingsystemet fylder kalenderen op, og vi tilbyder dig en gratis hjemmeside.

Arbejdskalenderen også på app

Fuldt overblik over alle aftaler booket via internettet, personligt og se om der er bemærkninger. Kalenderen sættes op til jeres arbejdsrytme. Download Admind kalender App.

Hvis internettet er nede?

Har du stadig fuld adgang til dine aftaler, kunder, behandlingsbeskrivelser og kan gennemføre kasseekspeditioner samt betalinger via din kortterminal.

Genbestilling af aftaler

Har du kunder der skal bruge tider eller behandlinger, der afviger fra standard, som du har rettet til, kan kunde genbestille samme aftale næste gang de booker.

Fungerer på disse enheder:

Windows

Mac

iPhone og Android

Tablets

Hvordan ved jeg om Admind er det rigtige for mig?

Der findes en masse kalender- og kassesystemer på markedet. Og af meget varierende kvalitet.

Stil derfor dig selv følgende spørgsmål

Mangler jeg overblik?
Admind kalenderen giver dig et solidt overblik over din arbejdsdag. Hvem der er på arbejde, hvilke kunder der kommer, og hvad der skal laves.
Det gode ved Admind er, at aftaler i din kalender kan sættes ind i kalenderen fra Online booking, direkte på din computer eller du indsætter dem fra din telefon med vores kalender App.
Aftaler der er sat ind kan naturligvis ændres, flyttes eller slettes igen.
Får jeg betaling for mit arbejde?
Admind er det eneste system, hvor direkte fra arbejdskalenderen kan sende en behandling over i kassen, hvor prisen på behandlingerne følger med. Så glemmer du nemlig ikke at slå små tillægsbehandlinger ind.
Når behandlingerne er klar i ekspeditionen, kan du nemt scanne salgsprodukter ind, og modtage betalingen.
Betalingen kan endda deles op i fem forskellige betalingsmidler.
Får jeg det hele med?

Udover, at du får alle behandlinger med over i kassen, kan du også slå dagens udgifter ind i kassen. Ved dagsafslutning sender Admind alle tal over i Admind Office, hvor det automatisk bogfører alle poster på deres respektive konti.
Du skal derfor ikke bekymre dig om hvorvidt du har husket din moms, som du i øvrigt løbende kan følge med i.

Er mit system driftssikkert?

Admind er et hostet system. Det vil sige, at du ikke skal bekymre dig om at tage backup af dine data, det gør vi for dig.
Og skulle det ske, at du pludselig skal skifte computer, eller vil logge på dit Admind fra et andet sted, vil du straks kunne se alle dine data.
Admind er det eneste frisørsystem der tilbyder, at du vil kunne se din kalender og afvikle kasseekspeditioner, selv om Internettet er nede.

Hvad siger min bogholder?

Tag en snak med din bogholder, om hvilke tal og oplysninger der er nødvendige for at du kan have fingeren på pulsen med din forretning.
Du vil blive overrasket over at opdage, at Admind leverer netop disse oplysninger helt automatisk, uden at hverken du eller din bogholder behøver at lave ekstra arbejde.
At Admind bogfører dine kasserapporter dagligt, samt at du kan afstemme din bank ved at indlæse bankfiler, gør, at din regnskab altid kan være up-to-date.

Admind Care priser

Admind Light

Her får du mulighed for at kunne tilbyde dine kunder Online booking fra din hjemmeside. Dertil får du en kalender og kundekartotek på din computer.

Indeholder:
Basis

Kalender – Kundekartotek – Behandlingsbeskrivelser – Ressourcestyring – Kundetilfredshedsundersøgelse – Nyhedsbrev/mail – Bookingstatistik – hjemmeside – Gratis opdateringer – Ubegrænset back-up – Ubegrænset support – Mulighed for tilpasninger – Tilgængeligt offline – Kalender-app til mobil/tablet

Ekstra i denne løsning

Online Booking – Gratis hjemmeside (begrænset redigering) – Mulighed for individuelle tilpasninger.

295,-

Admind Care

Her får du et fuldt kassesystem, kundekartotek og personalestyring oveni din Online booking. Herfra kan du eksportere til et ekstern regnskab.

Indeholder:

Basis

Kalender – Kundekartotek – Behandlingsbeskrivelser – Ressourcestyring – Kundetilfredshedsundersøgelse – Nyhedsbrev/mail – Bookingstatistik – hjemmeside – Gratis opdateringer – Ubegrænset back-up – Ubegrænset support – Mulighed for tilpasninger – Tilgængeligt offline – Kalender-app til mobil/tablet

Ekstra i denne løsning

Kassefunktion – Online Booking – Gratis hjemmeside – Leverandørkartotek – Lagerstyring med indkøbsforslag – Gavekort – Tilgodebeviser – Bonus klippekort – Statistikker – Løn og provisionsberegning – Redigerbar hjemmeside – Integration til proløn – udlæsning af finansposter – Mulighed for individuelle tilpasninger.

495,-

Admind Care +

Har du også brug for et regnskabssystem til at holde styr på alle tal fra din forretning, er dette den rigtige løsning for dig. Du sparer tid og penge.

Indeholder

Basis

Kalender – Kundekartotek – Behandlingsbeskrivelser – Ressourcestyring – Kundetilfredshedsundersøgelse – Nyhedsbrev/mail – Bookingstatistik – hjemmeside – Gratis opdateringer – Ubegrænset back-up – Ubegrænset support -Mulighed for tilpasninger – Tilgængeligt offline – Kalender-app til mobil/tablet

Ekstra i denne løsning

Kassefunktion – Online Booking – Gratis hjemmeside – Leverandørkartotek – Lagerstyring med indkøbsforslag – Gavekort – Tilgodebeviser – Bonus klippekort – Statistikker – Løn og provisionsberegning – Redigerbar hjemmeside – Integration til proløn – udlæsning af finansposter – Mulighed for individuelle tilpasninger.

Regnskabsprogram indeholdende:

Finansmodul – Salgsmodul – Indkøbsmodul – Bilagsscanner App – Digital arkivering – Bankintegration som tilvalg (Semiautomatisk bogføring).

595,-

Admind Komplet

Driver du også en webshop, er dette den komplette løsning, hvor varer uploades til shoppen fra kassen, og webordrer bogføres med et enkelt klik.

Indeholder:

Basis

Kalender – Kundekartotek – Behandlingsbeskrivelser – Ressourcestyring – Kundetilfredshedsundersøgelse – Nyhedsbrev/mail – Bookingstatistik – hjemmeside – Gratis opdateringer – Ubegrænset back-up – Ubegrænset support -Mulighed for tilpasninger – Tilgængeligt offline – Kalender-app til mobil/tablet

Ekstra i denne løsning

Kassefunktion – Online Booking – Gratis hjemmeside – Leverandørkartotek – Lagerstyring med indkøbsforslag – Gavekort – Tilgodebeviser – Bonus klippekort – Statistikker – Løn og provisionsberegning – Redigerbar hjemmeside – Integration til proløn – udlæsning af finansposter – Mulighed for individuelle tilpasninger – Varekort med webshopelementer

Regnskabsprogram indeholdende:

Finansmodul – Salgsmodul – Indkøbsmodul – Bilagsscanner App – Digital arkivering – Bankintegration som tilvalg (Semiautomatisk bogføring) – Webordremodul (Betaling bliver hævet, ordren bogført og kunden udlignet i én arbejdsgang).

795,-

Jeg vil have Admind – Hvad sker der så?

Fra det øjeblik Admind fanger din interesse, og til du bliver en fortrolig bruger af systemet, er der en proces du skal igennem. Vi lader dig ikke bare alene, men holder dig i hånden hele vejen igennem – Og gør det endda også efter du er kommet i gang.
Læs i disse bokse hvordan processen vil forløbe.

1. Du er blevet interesseret i at høre mere om Admind
Den bedste måde at høre noget mere om Admind, eller rettere at få den bedste oplevelse af Admind, er at bestille en demonstration at systemet.
Dette kan ske på flere måder. Den nemmeste metode er at aftale en fjerndemonstration, hvor vi lukker dig ind på vores maskine, og så ser vi begge på samme skærm, mens vi taler sammen over telefonen.
Du kan også bede om, at vi kan sætte et fysisk møde op, hvor vi sidder side om side og ser på hvad systemet kan gøre for dig.
2. Du har besluttet dig til at få Admind i din forretning
Vi har brug for dine firmaoplysninger og kontaktoplysninger for at kunne oprette en Admind database til dig.
Du vil modtage nogle kontrakter af os til underskrift, og når disse er returneret til os, vil vores teknikere oprette databasen.
3. Dit system bliver skræddersyet til din forretning
For at systemet kan passe så godt som muligt til din forretning, vil du nu blive kontaktet af sælgeren du talte med, der beder om at få nogle konkrete oplysninger om din forretning og din måde at arbejde på, så som arbejdstider, behandlinger, priser, varegupper etc., sådan at vi kan sætte så meget af det op som muligt inden du går i gang med at bruge systemet.
4. Du bliver grundigt undervist
For at få mest mulig glæde ud af Admind anbefaler vi, at du tilvælger undervisning. Du har naturligvis mulighed for at fravælge opstartsundervisningen, og kan altid senere tilkøbe undervisning.

Men ved opstartsundervisningen er det dig der fører musen, mens underviseren kigger dig over skulderen, og vejleder dig i at bruge Adminds funktioner på den mest hensigtsmæssige måde, så det bliver systemet der arbejder for dig, og ikke omvendt.

5. Du bliver en glad kunde
Vores primære mål er, at du skal blive så glad for systemet, og den hjælp det bliver for dig i din daglige arbejdsdag, at du netop kommer til at opleve vores slogan som sandt; vores løsninger – Din frihed.

Derfor er online support naturligvis inkluderet i dit abonnement, samtidig med at der er gode og grundige hjælpefunktioner til hver enkelt lille del af programmet.

Du er naturligvis også altid velkommen til at kontakte os via telefon eller mail.

Admind Care til frisøren

Admind har været i frisørbranchen i 18 år, og har derfor en lang erfaring og ekspertise indenfor brugen af computere i salonerne.
Vi har altid lagt stor vægt på vigtigheden af at du som frisør har fingeren på pulsen med din bundlinje og de vigtigste regnskabstal som du har brug for for at kunne drive din forretning bedst muligt.
Men det er blot det bagvedliggende.
Det har været lige så vigtigt for os, at gøre din hverdag nemmere, ved at du nemt kan styre din kalender og ekspedere dine kunder, så du kan koncentrere dig om det vigtigste, nemlig dit kreative arbejde med dine kunders frisurer.
Derfor stod vi også i forreste linje, da trenden med Online booking tog fart.
Det skal være nemt for dig at få aftaler i kalenderen, uden at du skal gå fra din kunde for at tage telefonen. Og at du kan tage imod tidsbestillinger selv om salonen holder lukket.

Hvad er vigtigst?

Du skal kende din omsætning, ja, men endnu vigtigere er at du kender din indtjening.
Det vil sige, at det også er vigtigt, at du kender dine udgifter.
Hvad koster dit personale? Er personalet rentabelt?
Hvad køber du for af produkter? Er dit forbrug for højt? Hvad har du på lager?
Hvad giver du i husleje? Hvad er dine salonudgifter?
Hvad er der tilbage til dig?

Alt dette giver Admind dig nemt og hurtigt svar på gennem letoverskuelige rapporter og statisstikker.

Anbefales af DOFK

Admind er blevet til i tæt samarbejde med frisører, revisorer og andre fagfolk.
Derfor glæder det os, at Dansk Organisation for Frisører anbefaler Admind som det rigtige værktøj til frisørbranchen.

Denne anbefaling vil vi gøre vores yderste for at være fortjent til.

Funktioner

Kalenderen

Kalenderen er næsten lige så vigtigt et redskab for frisøren som saksen. Det er her du holder styr på hvordan din daglige omsætning kommer til at forme sig.
Adminds kalender er nem og fleksibel, hvor du kan indsætte, kopiere, flytte og slette aftaler. Du kan endda dobbeltbooke i Admind, hvis du har brug for at lade to aftaler overlappe hinanden. Og når der ikke er plads til flere aftaler, har Admind også en ventelistefunktion.
Med Online booking, får du en “ekstra medarbejder”, der lægger aftaler ind for dig, og minder kunden om at møde op, uden at du skal foretage dig noget.

 

 

Kassen

Adminds kassefunktion er lavet således, at du kan sende aftaler fra kalenderen direkte over i kassen. Det er især smart ved lange sammensatte behandlinger, hvor du nemt kan komme til at glemme at slå dele af behandlingen ind. Og har der været flere assistenter om at udføre opgaven, holder kassen også styr på provisionen til den enkelte.
Kassen har mulighed for avancerede rabatter, såsom pakkesalg, studiekort, pensionistrabat, kundebonus etc.

Regnskabet

Når dagen er forbi afstemmer du dine elektroniske betalingsmidler, tæller du kassen op, og afslutter.
Admind sender automatisk dagens tal over i regnskabet, placerer momsen der hvor den hører hjemme, og sender ligeledes de andre tal ind på de konti hvor de hører til.
Du skal altså ikke tænke mere over dagens regnskab når du lukker døren i salonen og går hjem.

Admind teamet

 

Et godt samarbejde starter altid med en forventningsafstemning, der sikrer vi er på samme side.Som indledning begynder vi med en gennemgang af jeres nuværende forretning. Hvad er dit/jeres ønsker, behov og fremtidsplaner?

Inden et nyt samarbejde starter, mødes vi med dig/jer for at høre hvad der skal til for styrke din forretning.

Vi lægger stor vægt på at lytte til jeres ønsker, da disse er med til at udvikle Admind.

Vi er fuldt bevidst om at det er dig, der kender dagligdagens udfordringer,
og det er vores opgave at hjælpe dig, så du kan koncentrere dig om din kerneforretning, og overlade resten til os.

 

Hvad siger brugerne?

Mo-Hair har brugt Admind gennem mange år. Hør hvad Mette har at sige om deres frisør løsning. 

Testimonials

Da vi skulle finde en løsning til vores salon, var et af kravene, at det skulle kunne håndtere flere selvstændige i én og samme løsning og der var Admind de eneste der kunne. Alle i salonen har deres egen kasserapport og derved også 100% styr på deres omsætning og regnskab. Med Admind fik vi desuden…

 

Hårlywood

Jeg har valgt Admind CARE i mine saloner, fordi jeg har behov for en stabil løsning som ikke går ned. Samtidig har jeg brug for en løsning der er intuitiv at bruge, da jeg har mange assistenter og elever som skal bruge løsningen i mine saloner. Det har også været vigtigt for mig, at brugerfladen…

 

Klippestuen Z

Vi havde alle arbejdet med Admind CARE i de saloner vi var ansat i før vi åbnede vores egen salon. Vi havde behov for en løsning, hvor vi som flere selvstændige i samme salon, kunne holde vores regnskaber adskilt – men uden at gøre det besværligt for kunderne. Sådan en løsning kunne Admind tilbyde os….

 

WeDoHair

Admind Care Frisør

En frisør skal have tid til det det handler om, nemlig kunden, hvor frisøren kan få lov til at udfolde sin kreativitet.
Derfor er det vigtigt, at tiden ikke går med at tage telefonen, men at Online bookingen udfører det meste af tidsbestillingerne automatisk.

Når kunden er færdigbehandlet, sørger Admind for at alle behandlinger kommer med over i kassen, så du ikke glemmer at slå noget ind, samt med de rigtige assistenter anført ved hver behandling, sådan at f.eks. provision kan beregnes korrekt.

 

Tilbage til toppen

Admind Care Kosmetolog

Er du kosmetolog, arbejder du jævnligt med at der skal bestilles flere behandlinger ad gangen, og at disse behandlinger kan udføres af forskellige assistenter, samt at der bookes forskellige kabiner, negleborde eller andre ressourcer samtidigt.

Alt dette klarer Admind for dig.
Du vælger blot de behandlinger der skal bookes, så sørger en avanceret søgerutine for at de rigtige assistenter og ressourcer bliver indført i kalenderen.

Når kunden er færdigbehandlet, sørger Admind for at alle behandlinger kommer med over i kassen, så du ikke glemmer at slå noget ind, samt med de rigtige assistenter anført ved hver behandling, sådan at f.eks. provision kan beregnes korrekt.

Tilbage til toppen

Admind Care Fodpleje

Vi ved du har en travl hverdag, hvor alle klienter er forskellige. Derfor er det vigtigt at du har nem tilgang til klienter, klient journaler og fodkort så du nemt kan se og notere information. Dette sørge Admind for du har.

Når der skal bookes en behandling vælger du blot hvilke behandlinger der skal bookes, så sørger en avanceret søgerutine for at de rigtige assistenter og ressourcer bliver indført i kalenderen.
En ressource kan for eksempel være fodspa, fiskespa med flere.

Når kunden er færdigbehandlet, sørger Admind for at alle behandlinger kommer med over i kassen, så du ikke glemmer at slå noget ind. Når du afslutter din kasse om aften, bogføres dine tal automatisk i dit regnskab.

Admind Care Tatovør

Læs mere her om Adminds løsning til forskellige behandlertyper indenfor servicebranchen.

Hav din kalender med dig

Med Adminds Kalender App kan du se din arbejdskalender, oprette, flytte eller slette aftaler, mens du er på farten.
Den er rigtig god, når du om morgenen vil danne dig et mentalt overblik over din dag.
Se videoen, der viser nogle af mulighederne.

Tøv ikke med at kontakte os!

Book en demo i dag.

Ja, vil gerne have en demonstration den: (dd-mm-åå)

2 + 9 =

Admind forhandlere

Vores forhandlere har arbejdet med Admind løsninger
i mange år, og har derfor stor ekspertise

JIT

Sunekær 1
5471 Søndersø

Tlf. 63131413
Skriv til os!
https://jit.nu

2Bdesign

Marievej 22
9000 Aalborg

Tlf. 28785999
Skriv til os!
https://2bdesign.dk

Fjord-Service

Valdemarsgade 14
4760 Vordingborg

Tlf. 22436904
Skriv til os!
https://www.fjord-service.dk

Lignum IT
SBS Consult A/S

Nuukullak 17
Postboks 484
3900 Nuuk

Tlf. +299 327140
Skriv til os!
https://sbsconsult.gl

Admind.fo

J.H. Scrøtersgøta 7
Postboks 1324
FO-110 Tórshavn

Tlf. +298 308500
Skriv til os!
http://www.admind.fo