Inkluderet i Admind CARE pakken

Online booking og gratis hjemmeside

Dine kunder kan booke tider hos dig – døgnet rundt. Du får mere tid til kundepleje, og du bestemmer hvilke behandlinger, der bookes online. Bookingsystemet fylder kalenderen op og vi tilbyder dig en gratis hjemmeside.

Hvis internettet er nede?

Har du stadig fuld adgang til dine aftaler, kunder, behandlingsbeskrivelser og kan gennemføre kasseekspeditioner samt betalinger via din kortterminal.

Arbejdskalenderen også på APP

Fuldt overblik over alle aftaler – booket via internettet, personligt og om der er bemærkninger. Kalenderen sættes op til Jeres arbejdsrytme. Download Admind kalender App.

Ring hvis du vil vide mere

Du får også

Afkrydsningsspørgsmål

Når dine kunder booker online, kan du give dem mulighed for at afkrydse nogle få spørgsmål. Kundens afkrydsning åbner for en samtale omkring en løsning via produkter, og deraf et følgende mersalg. 

Nyhedsmail

Et enkelt og integreret nyhedsbrevsmodul gør det muligt for dig at sende nyhedsmail til alle eller udvalgte kunder i din kundedatabase for at øge service og mersalg.

SMS-Påmindelser

mindsker udeblivelser væsentligt, så du undgår huller i din kalender. Du bestemmer om der sendes en SMS-påmindelse og hvor lang tid før aftalen, den sendes til kunden

Ventelisten

Kunderne kan tilmelde sig en venteliste, hvis der ikke findes ledige tider som passer. Hvis der så kommer en aflysning, kan du flytte kunder fra ventelisten over i kalenderen.

Kundekartotek

opdateres automatisk med kundens behandlings- og produkt køb. Under behandlingsbeskrivelser kan du også beskrive behandlingen og uploade billeder.

Kasseapparat

henter automatisk behandlingen fra kalenderen, for en let og hurtig ekspedition. Alle kasserapporter og bonner gemmes automatisk, så de til enhver tid kan udskrives igen.

Lønmodul

Her kan på få minutter laves en oversigt over arbejdstimer, omsætning og evt. provision for alle ansatte. Du kan derefter overføre dine tal til Proløn eller Danløn.

Regnskab

Leverandørkartotek med købshistorik. Der er mulighed for automatisk bogføring af regninger samt udlæsning af finansposter. Regnskabsprogrammet samler det hele op så der er styr på din økonomi. tube)

Statistik

Nøgletal som hurtigt danner grundlag for din forretning skabes i takt med dagens salg. Der kan sammenlignes omsætningstal på leverandør, varegrupper og personale.

Backup

af din løsning foretages løbende på vores servere. Du kan bruge Admind på alle de computere som du har behov for, om det er hjemme, sommerhus eller bogholder/revisor.

Altid på forkant

Admind Care udvikles løbende i samarbejde med dig, leverandører, revisorer m.fl. På baggrund af dette sikrer vi en løsning, som altid er på forkant med den generelle udvikling.