Hvorfor nøjes når du kan få det bedste

Når du vælger Admind Care, får du det mest stabile online booking system på markedet med automatisk bogføring.
Du har adgang til din kalender og kan modtage betalinger selv om dit internet er nede.

Du kan altid ringe til vores support 7020 1876
så er vi klar til at hjælpe dig

Online booking og gratis hjemmeside

Dine kunder kan døgnet rundt booke tider. Du får mere tid til kundepleje, mens bookingsystemet fylder kalenderen op. Du bestemmer, hvilke behandlinger der kan bookes online. Kunderne kan tilmelde sig en venteliste, hvis der ikke er flere ledige tider. Bookingsystemet kan leveres sammen med en gratis hjemmeside.

KALENDER APP – GIVER OVERBLIK PÅ FARTEN

Med kalender app’en har du overblik over alle aftaler når du er på farten. Du kan tildele dine medarbejdere et login til app’en, og du kan definerede hvilke rettigheder de skal have. App’en kan anvendes på alle iPhone og Android telefoner.

GENBESTILLING AF BEHANDLINGER

Dine kunder kan via online booking genbestille deres sidste behandling. Det gør bookingsystemet mere personligt, og samtidig tages der højde for individuelt tidsforbrug og valg af tillægsydelser.
Hvis der f.eks. anvendes mere tid til en speciel kunde, så huskes dette ved en genbestilling.

AUTOMATISK BOGFØRING

Når dagen afsluttes, så bogføres kasserapporten helt automatisk. Ikke noget med at udlæse filer, som herefter skal indlæses i et andet system. Udgiftsbilag registreres nemt med en Bilagsscanner app. Du bliver påmindet når det er tid til at indberette moms. Med nogle få klik kan du automatisk få Admind til at indberette momsen til Skat.

WEBSHOP INTEGRATION

Du kan også vælge en avanceret webshop-integration fra vores
webshop-partnere, det giver dig en mere dynamisk integration med dit lager og dit ordresystem. Så har du altid styr på din forretning.

Admind CARE

Se hvor meget vi kan gøre for dig

Admind OFFICE

Automatisk bogføring?
- JA tak

Priser

Intet er gratis men du får meget for dine penge
Kalender...

Kalenderen giver dig et overblik over hverdagen, og er nem og fleksibelt at arbejde med.
Du kan indsætte, kopiere, flytte og slette aftaler. Når dagen er fyldt op med aftaler, findes der også en ventelistefunktion for kunder der ønsker at notere sig her.
Bookingsystemet kan håndtere ressourcer, f.eks. en brinks, som skal bookes sammen med en behandling.

Online Booking...

Dine kunder kan døgnet rundt booke tider. Du får mere tid til kundepleje, mens bookingsystemet fylder kalenderen op. Du bestemmer, hvilke behandlinger der kan bookes online. Kunderne kan tilmelde sig en venteliste, hvis der ikke er flere ledige tider. Bookingsystemet kan leveres sammen med en gratis hjemmeside.

Kalender app...

Med kalender app’en har du overblik over alle aftaler når du er på farten. Du kan tildele dine medarbejdere et login til app’en, og du kan definerede hvilke rettigheder de skal have.  App’en kan anvendes på alle iPhone og Android telefoner.

Kassen...

Ved afslutning af et behandlingsforløb, bliver alle detaljer automatisk overført til kassen.
Ved sammensatte behandlinger, med involvering af flere assistenter, bliver provisionen automatisk fordelt.
Kassen kan integreres med en betalingsterminal og MobilePay.

Regnskab...

Når dagen afsluttes, så bogføres kasserapporten helt automatisk. Ikke noget med at udlæse filer, som herefter skal indlæses i et andet system. Udgiftsbilag registreres nemt med en Bilagsscanner app. Du bliver påmindet når det er tid til at indberette moms. Med nogle få klik kan du automatisk få Admind til at indberette momsen til Skat.

Se mere her

Hvorfor nøjes når du kan få det bedste

Når du vælger Admind Care, får du det mest stabile online booking system på markedet med automatisk bogføring.
Du har adgang til din kalender og kan modtage betalinger selv om dit internet er nede.

Du kan altid ringe til vores support 7020 1876
så er vi klar til at hjælpe dig

Online booking og gratis hjemmeside

Dine kunder kan døgnet rundt booke tider. Du får mere tid til kundepleje, mens bookingsystemet fylder kalenderen op. Du bestemmer, hvilke behandlinger der kan bookes online. Kunderne kan tilmelde sig en venteliste, hvis der ikke er flere ledige tider. Bookingsystemet kan leveres sammen med en gratis hjemmeside.

KALENDER APP – GIVER OVERBLIK PÅ FARTEN

Med kalender app’en har du overblik over alle aftaler når du er på farten. Du kan tildele dine medarbejdere et login til app’en, og du kan definerede hvilke rettigheder de skal have. App’en kan anvendes på alle iPhone og Android telefoner.

GENBESTILLING AF BEHANDLINGER

Dine kunder kan via online booking genbestille deres sidste behandling. Det gør bookingsystemet mere personligt, og samtidig tages der højde for individuelt tidsforbrug og valg af tillægsydelser.
Hvis der f.eks. anvendes mere tid til en speciel kunde, så huskes dette ved en genbestilling.

AUTOMATISK BOGFØRING

Når dagen afsluttes, så bogføres kasserapporten helt automatisk. Ikke noget med at udlæse filer, som herefter skal indlæses i et andet system. Udgiftsbilag registreres nemt med en Bilagsscanner app. Du bliver påmindet når det er tid til at indberette moms. Med nogle få klik kan du automatisk få Admind til at indberette momsen til Skat.

WEBSHOP INTEGRATION

Du kan også vælge en avanceret webshop-integration fra vores
webshop-partnere, det giver dig en mere dynamisk integration med dit lager og dit ordresystem. Så har du altid styr på din forretning.

Kalender...

Kalenderen giver dig et overblik over hverdagen, og er nem og fleksibelt at arbejde med.
Du kan indsætte, kopiere, flytte og slette aftaler. Når dagen er fyldt op med aftaler, findes der også en ventelistefunktion for kunder der ønsker at notere sig her.
Bookingsystemet kan håndtere ressourcer, f.eks. en brinks, som skal bookes sammen med en behandling.

Online Booking...

Dine kunder kan døgnet rundt booke tider. Du får mere tid til kundepleje, mens bookingsystemet fylder kalenderen op. Du bestemmer, hvilke behandlinger der kan bookes online. Kunderne kan tilmelde sig en venteliste, hvis der ikke er flere ledige tider. Bookingsystemet kan leveres sammen med en gratis hjemmeside.

Kalender app...

Med kalender app’en har du overblik over alle aftaler når du er på farten. Du kan tildele dine medarbejdere et login til app’en, og du kan definerede hvilke rettigheder de skal have.  App’en kan anvendes på alle iPhone og Android telefoner.

Kassen...

Ved afslutning af et behandlingsforløb, bliver alle detaljer automatisk overført til kassen.
Ved sammensatte behandlinger, med involvering af flere assistenter, bliver provisionen automatisk fordelt.
Kassen kan integreres med en betalingsterminal og MobilePay.

Regnskab...

Når dagen afsluttes, så bogføres kasserapporten helt automatisk. Ikke noget med at udlæse filer, som herefter skal indlæses i et andet system. Udgiftsbilag registreres nemt med en Bilagsscanner app. Du bliver påmindet når det er tid til at indberette moms. Med nogle få klik kan du automatisk få Admind til at indberette momsen til Skat.

Se mere her
Admind CARE
495

Inkl. Online booking og hjemmeside

Admind SOLO (Hvis du er alene i salonen)
295

Inkl. Online booking og hjemmeside

Admind OFFICE tillæg
150

Kræver du har en Admind CARE eller SOLO løsning

1. Oprettelse
2000

Oprettelse af Admind samt online undervisning

2. Oprettelse
4000

Oprettelse af Admind samt undervisning i salonen / klinikken

Hvorfor nøjes når du kan få det bedste

Når du vælger Admind Care, får du det mest stabile online booking system på markedet med automatisk bogføring.
Du har adgang til din kalender og kan modtage betalinger selv om dit internet er nede.

Du kan altid ringe til vores support 7020 1876
så er vi klar til at hjælpe dig

Kalender

Online Booking

Kasse

Kalender app

Regnskab

Online booking og gratis hjemmeside

Dine kunder kan døgnet rundt booke tider. Du får mere tid til kundepleje, mens bookingsystemet fylder kalenderen op. Du bestemmer, hvilke behandlinger der kan bookes online. Kunderne kan tilmelde sig en venteliste, hvis der ikke er flere ledige tider. Bookingsystemet kan leveres sammen med en gratis hjemmeside.

KALENDER APP – GIVER OVERBLIK PÅ FARTEN

Med kalender app’en har du overblik over alle aftaler når du er på farten. Du kan tildele dine medarbejdere et login til app’en, og du kan definerede hvilke rettigheder de skal have. App’en kan anvendes på alle iPhone og Android telefoner.

GENBESTILLING AF BEHANDLINGER

Dine kunder kan via online booking genbestille deres sidste behandling. Det gør bookingsystemet mere personligt, og samtidig tages der højde for individuelt tidsforbrug og valg af tillægsydelser.
Hvis der f.eks. anvendes mere tid til en speciel kunde, så huskes dette ved en genbestilling.

AUTOMATISK BOGFØRING

Når dagen afsluttes, så bogføres kasserapporten helt automatisk. Ikke noget med at udlæse filer, som herefter skal indlæses i et andet system. Udgiftsbilag registreres nemt med en Bilagsscanner app. Du bliver påmindet når det er tid til at indberette moms. Med nogle få klik kan du automatisk få Admind til at indberette momsen til Skat.

WEBSHOP INTEGRATION

Du kan også vælge en avanceret webshop-integration fra vores
webshop-partnere, det giver dig en mere dynamisk integration med dit lager og dit ordresystem. Så har du altid styr på din forretning.

Admind CARE
495

Inkl. Online booking og hjemmeside

Admind SOLO
295

Inkl. Online booking og hjemmeside
(Hvis du er alene i salonen)

Admind OFFICE tillæg
150

Kræver du har en Admind CARE eller SOLO løsning

1. Oprettelse
2000

Oprettelse af Admind samt online undervisning

2. Oprettelse
4000

Oprettelse af Admind samt undervisning i salonen / klinikken

Admind CARE
495

Inkl. Online booking og hjemmeside

Admind SOLO (Hvis du er alene i salonen)
295

Inkl. Online booking og hjemmeside

Admind OFFICE tillæg
150

Kræver du har en Admind CARE eller SOLO løsning

1. Oprettelse
2000

Oprettelse af Admind samt online undervisning

2. Oprettelse
4000

Oprettelse af Admind samt undervisning i salonen / klinikken

Hej Admind, ring mig lige op

Jeg er interesseret i:

15 + 8 =