Dette får du i din Admind løsning
Online booking
Hjemmeside
Kalender
Lagerstyring og varescanner app til lageroptælling
Kassefunktion
Lønberegning med integration til Proløn*
Klippekort & Gavekort
Automatisk bogføring (OFFICE)
Opkrævning af depositum ved tidsbestilling
Bilagsscanner app til udgiftsbilag (OFFICE)
Gavekort / Tilgodebeviser
Digital bilagsarkivering (OFFICE)
Kalender app til mobil og tablets
Fri telefon support
Mulighed for individuelle tilpasninger
mange flere funktioner…
Admind Care+
Pris 495,-
Ubegrænset ansatte
Til begge løsninger kan man tilvælge
Admind Office (Finansmodul) Pris 150,-
Priser er pr. måned
Admind Solo+
Pris 295,-
Selvstændige som står alene
OPSTART OG UNDERVISNING
- I salonen inklusiv kørsel kr. 4000,-
- Via telefon og fjernstyring af din computer kr. 2000,-
*IKKE MED I ADMIND SOLO
SMS PRISER
- 58 øre pr. sms
- Multi SMS, hvis der sendes mere end en sms på samme tid til samme eller flere kunder 29 øre pr. sms
Her er nogle af de funktioner du også får med din Admind løsning.
Online booking
Med online bookingside gør du det nemt for dine kunder at bestille tider. Dine kunder har også mulighed for at genbestille sit sidste behandlingsforløb. Du bestemmer selv hvilke behandlinger du vil have online
SMS
Send automatiske påmindelser til dine kunder og informér dem om ændringer og husk dem automatisk på at bestille ny tid.
Bestem selv hvad der skal stå i din SMS til dine kunder.
Flere afdelinger
Håndter nemt medarbejdere og bookinger på tværs af flere afdelinger og få samlet alt ét sted
Depositum på Behandlinger
Når kunder bestiller tider online, kan du vælge om der skal betales et depositum, samt størrelsen af depositummet.
GENBESTILLING AF BEHANDLINGER
Dine kunder kan via online booking genbestille deres sidste behandling så tages der højde for individuelt tidsforbrug og valg af tillægsydelser.
BEHANDLINGSBESKRIVELSER
Hold styr på dine kunders behandlinger via tekst og billeder.
Tillægsbehandlinger
Sælg mere ved at vise flere behandlinger der passer til den behandling kunden har valgt i online booking
Gavekort / Tilgodebeviser
Opret og administrer dine gavekort / Tilgodebeviser i Admind
Klippekort
Når en kunde bruger sit klippekort, registreres det automatisk når behandlingen overføres til kassen
Kassesystem
Fuldt funktionelt kassesystem til at holde styr på forretningens salg
Venteliste
Lad dine kunder skrive sig op på ventelisten og få dem vist på en liste i din kalender
Hjemmeside
Når du har online booking kan du få en gratis hjemmeside. Hvis det skal være en HTTPS hjemmeside koster det 25,- pr. måned.
Ressourcer
Med ressource styring undgår du at dobbelt-booke et rum, maskine, neglebord m.m. på tværs af dine medarbejdere
Arbejdstider og løn
Håndtere nemt dig og dine medarbejderes arbejdstider, fridage og ferier samt beregning af løn
Journaler
Hold styr på dine kunders journaler via tekst og billeder
Regnskab
Admind Office holder styr på hele din drift og bogføre automatisk dine salg. Det er også muligt at eksportere dine finansposter til andre regnskabsprogrammer.
Inkl. 1GB lager til bilag.
Statistik
Få nemt og hurtigt overblikket over nøgletallene i din forretning og optimér dine svage punkter
Lagerstyring
Ajourfør dit lager automatisk når du sælg produkter til kunder
Email og SMS markedsføring
Du kan sende nyhedsbreve og information til dine kunder
Fri telefon support
Du kan altid ringe gratis til vores support for at få hjælp når du står med et spørgsmål. Du behøver ikke at vente svar på en mail
Kalender APP
Med Admind har du altid din kalender lige ved hånden og kan nemt booke eller flytte aftaler
Varescanner APP
Du kan scanne vare og overføre dem til din kasse eller indkøbskladde. Den kan også bruges når du skal lave status.
Bilags scanner APP
Du kan nemt og hurtigt scanne dine bilag ind med din telefon.