Bogføringssystem der gør det nemt for alle

En komplet regnskabsløsning uanset hvilken forretning du har. Bevar fokus på kunderne – lad Admind OFFICE hjælpe dig med din bogføring.

Office

Admind OFFICE

Er du butiksindehaver, selvstændig eller lignende? Ønsker du en regnskabsløsning, som du kan være tryg ved og samtidig spare penge? Se vores komplette regnskabsløsning, hvor du kan lave alt bogføring og årsregnskab som vedrører din forretning. Sammen med Admind behøver du kun en løsning!



Inkluderet i Admind OFFICE pakken

Automatisk bogføring

Admind Office er en komplet løsning, der som standard indeholder modulerne: Finans, salg og indkøb uden begrænsninger på antal konti, posteringer, debitorer m.fl.

Finansmodulet

Finansmodulet indeholder de grundlæggende bogførings- og finansfunktioner, der bruges ved den daglige bogføring. Du kan tilpasse kontoplanen og tilføje en eller flere kassekladder efter behov. Vi har oprettet funktioner, der på få sekunder beregner moms og overførsel af lagerværdi til aktiverne.

Budget/Statistik

Budgetlægning pr. måned kan med udgangspunkt i de overordnede tal for året, lægges ud som pejlemærker for de indløbne resultater og for måling af afvigelse. Og hvert år kan du have flere budgetter for følsomhedsanalyser. Budgetlægning pr. afdeling; pr. mdr., pr. kvartal eller pr. år!

Ring hvis du vil vide mere

Hvad kan Adminds økonomisystem?

Som virksomhedsejer og erhvervsdrivende skal du finde en måde, hvorpå du kan håndtere administrationen af din bogføring for virksomheden. Når du ejer en virksomhed, uanset om det er en mindre butik eller en større forretning, skal du kunne holde styr på dine indtægter og udgifter i forbindelse med driften af din virksomhed. Ofte vil man til sådanne opgaver kunne gøre brug af en bogholder. Men med det helt rette økonomisystem, kan den enkelte erhvervsdrivende klare det meste af arbejdet selv. Uden besværligheder.

Hvad er fordelene ved Adminds regnskabsløsning?

Med Adminds økonomisystem, får du et system med alt i én løsning. I langt de fleste tilfælde er det nødvendigt at have flere programmer tilgængelige for at kunne ordne både bogføring, gøre klar til revisoren, tjekke lagerbeholdningen og se analyser og statistikker. Men med alt i én løsning får du som erhvervsdrivende et system, hvor du både kan tilgå dit POS-kassesystem, hvis du er inden for retail-branchen. Eller du kan se dit kundekartotek og dine kunders online bookinger, hvis du er inden for frisør- og kosmetolog- og fodplejerbranchen. Det betyder ganske enkelt, du kun skal have ét program liggende på din ønskede platform. Et program som ovenikøbet er meget brugervenligt og kan skræddersyes efter dine ønskede behov.

Spar penge med Adminds økonomisystem

Ved at kunne klare bogføringen selv ved hjælp af blandt andet bilagsscanneren og den automatiske bogføring fra kassesystemet. Så kan der spares mange penge, som ellers ville være brugt på eksempelvis en ekstern bogholder. Med kun ét program, én brugeroverflade og en let tilgængelighed på alle platforme kan du nemt selv udføre bogføringen, få dine ansatte til at scanne bilag og kvitteringer samt give din revisor adgang.

For hvilke virksomheder giver det mening med et økonomisystem?

Adminds lønsystem kan bruges af alle virksomheder og erhvervsdrivende inden for de fleste brancher. OFFICE systemet, vores komplette regnskabsløsning, hvor du kan udføre alt fra almen bogføring til årsregnskaber, er fuldt integreret med CARE systemet, der er beregnet til virksomheder inden for frisør-, kosmetolog- og fodplejerbranchen m.fl. Herunder får den erhvervsdrivende tilknyttet muligheder som online booking, scanning af varer, kundekartotek og kalender. Ligeledes kan regnskabsløsningen kobles sammen med vores RETAIL løsning, der er særligt beregnet til butiksindehavere, med behov for et digitalt kassesystem, hvor der kan holdes øje med salgstal, lagerbeholdning, medarbejderperformance med mere. Vores økonomisystem er derfor velegnet til virksomheder inden for retail- og personlig plejebranchen, som ønsker et nemt tilgængeligt finanssystem, hvor der er mulighed for selv at kunne udføre eksempelvis bogføring.

Bogføringsløsning til retail- og carebranchen

Uanset om du går med CARE eller RETAIL, så er programmet fuld integreret med regnskabsløsningen. Programmet giver dig mulighed for med få klik at kunne tilgå dine regnskaber, lige så vel som du hurtigt kan se din nuværende lagerbeholdning. Fordi programmerne er integreret i ét system, så vil de ting, du slår ind i salonen, butikken eller klinikken, automatisk blive bogført i Admind OFFICE. Mulighederne er stort set uendelige, eftersom programmerne er bygget på en fleksibel platform, der gør det muligt for os at kunne skræddersy programmet – fuldstændigt.

Integreret app med bilagsscanner til regnskabsløsning

Admind tilbyder som en del af økonomisystemet en app, hvor du som erhvervsdrivende og ansat i butikken nemt kan scanne bilag ind. Når du bruger appen til at tage et billede af dit bilag, så ligges det direkte ind i systemet, så du nemt kan tildele det den rette kategori. Du kan endda gøre det endnu nemmere ved på forhånd at kategorisere, så bilaget med det samme finder sin rette plads i systemet.

Du får også

Bankintegration

Bogføringsarbejdet kan som minimum halveres ved at tilkoble bankintegration, som sikrer, at de bogførte beløb bliver overført til din netbank. Når din netbank eksekverer betalingerne, bliver de udestående beløb automatisk udlignet for hver enkelt kreditor i Admind, uden at du skal foretage dig noget.

Overførsel fra Bank

Når du ønsker at anvende kontoudtoget fra din netbank for bogføring eller afstemning, gøres dette hurtigt via Bankintegration, hvor du løbende kan transformere kontoteksterne til automatisk at finde de relevante konti, hvilket reducerer bogføringsarbejdet til et minimum.


Salgsmodul

Salgsmodulet indeholder faciliteter og funktioner som kundekartotek, varelager, samt alle funktioner der relaterer sig til dine kunder fra tilbud via ordre til fakturering, styring af indbetalinger samt rykkerfunktion er standard, og det hele understøttes af en lang rækker rapporter, der holder dig opdateret.

Elektronisk fakturering

Ved udskrivning af en salgsfaktura kan du vælge, om bilaget skal sendes elektronisk til NemHandel. Denne funktion anvendes typisk ved fakturering til offentlige myndigheder.

Betalingsservice

Gennem PBS kan du sende dine indbetalingskort direkte til dine kunders netbank, og dine kunder vælger selv, om de ønsker at modtage dine opkrævninger elektronisk, med posten, eller via Betalingsservice.

Faste faktureringer

Har du kunder, der med faste intervaller skal faktureres for ydelser, f.eks. leje- eller kontingentopkrævning, defineres disse én gang, og herefter afvikles faktureringen som en “kørsel”.


Købsmodul

Købsmodulet indeholder de faciliteter og funktioner som leverandørkartotek, varelager samt indkøbs- og overførselskladder for styring af varenumre og overførsler mellem afdelinger. Når du ønsker at udgiftsføre på varenummerniveau, er der faktureringskladde for dette med automatisk indlæsning af varenumrene fra indkøbskladderne.

Udbetalinger

Funktion for udbetalinger er standard i købsmodulet.

Indkøbsforslag

Generering af indkøbsforslag kan opsættes for hvert enkelt varenummer med angivelse af genbestillingspunkt og antal.

Rapporter

I Admind Office modulerne, dvs. finans-, salgs- og købsmodulet er det hele understøttet af en lang rækker rapporter, der holder dig opdateret.


Backup

Backup af din løsning foretages løbende på vores servere. Du kan bruge Admind på alle de computere, som du har behov for, om det er hjemme, i sommerhuset eller hos bogholder/revisor.

Hvad koster vores bogføringssystem?

Admind tilbyder to slags løsninger. Admind FINANS og Admind OFFICE.

Admind OFFICE for dig der ønsker mere for pengene

Ønsker du tværtimod at kunne kombinere regnskabsløsningen med eksempelvis CARE eller RETAIL, så anbefaler vi, du går med vores OFFICE system. Her får du de samme ting som ved FINANS løsningen, men du får ligeledes et salgs-, tilbuds- og ordremodul, fakturering og kreditering, du kan sende rykkere, holde styr på dine leverandører – og meget, meget mere! Denne løsning får du til 295 kroner om måneden.

Derfor skal du vælge Adminds OFFICE løsning

Vi ved godt, at der findes et tons af løsninger, når du skal have ordnet dine regnskaber. Dog findes der ingen andre, der formår at kombinere bogføringsdelen med eksempelvis booking, kalender, lagerstyring med videre. Det får du hos Admind. Så selvom du de sidste mange år har benyttet dig af et eller flere andre systemer. Så vil du med vores komplette regnskabsløsning opleve en frihed, du ikke før har mærket. Vi skræddersyr gerne systemet, så det matcher din forretning – uanset hvilken branche du er inden for.

Admind FINANS til dig der kun ønsker et finansmodul

Hvis du kun ønsker selve bogføringssystemet, hvor du har adgang til at kunne scanne og søge efter dine bilag, lave budget, momsangivelse, økonomi og diverse statistikker. Så kan du gå med vores Admind FINANS til 100 kroner om måneden. Vi tilbyder ubegrænset support, så du altid kan få den hjælp du har brug for.

Så nemt kan du få vores bogføringssystem

Hvis du i dag bruger et andet system til din bogføring og regnskaber, så skal vi hos Admind nok hjælpe dig sikkert igennem skiftet. Uanset hvor længe du har brugt et andet system, så ved vi godt, at forandring kan være svær. Men vi forsikrer dig om, at du ikke står alene i skiftet.

Priser

Tryk på en løsning for mere info:

Basis

Finansmodul – Kontoplan – Budget — Kassekladde – Bilagsscanner app (digital arkivering) – Bilagssøgning – Journaler – Momsangivelse – Økonomi / Statistikker – Generel opsætning – Gratis opdateringer – Ubegrænset back-up – Ubegrænset support – Mulighed for tilpasninger.

Basis

Finansmodul – Kontoplan – Budget — Kassekladde – Bilagsscanner app (digital arkivering) – Bilagssøgning – Journaler – Momsangivelse – Økonomi / Statistikker – Generel opsætning – Gratis opdateringer – Ubegrænset back-up – Ubegrænset support – Mulighed for tilpasninger.

Ekstra i denne løsning

Salgsmodul – Tilbuds/Ordremodul – Fakturering/Kreditering/Rykker – Salgsstatistikker – Indkøbsmodul – Leverandørkartotek – Lagerstyring og indkøbsforslag – Indkøbsstatistikker – Debitor/Kreditor styring – Udlæsning af finansposter.

Oprettelse af database fra 1.000,00 kr.

Oprettelse og opstart via TeamViewer fra 2.000,00 kr.

Oprettelse og opstart med konsulentbesøg fra 4.000,00 kr.