ADMIND KURSUS

Lær din Admind-løsning bedre at kende - så får du idéer til at øge omsætningen, øge kundeloyaliteten og til at reducere dine omkostninger. Admind tilbyder nu kursus i regnskabsløsningen.

Kursus med Admind
Er du interesseret i vore kurser, så kontakt os på

Det er vigtigt at være tæt på sine kunder

så bestil et kursus og lad os hjælpe dig! Ved at deltage i vore kurser, får du indlæring i de nye funktioner, og du får opdateret din viden om vore løsninger. Det kan du bruge til at komme tættere på dine kunder, f.eks. ved at lave en simpel tilfredshedsundersøgelse eller udsende et nyhedsbrev alt sammen i Admind. Ved at kende din Admind-løsning, fra A til Z, får du idéer til at øge omsætningen, øge kundeloyaliteten, og til at reducere dine omkostninger.

Kurser til dig som anvender Admind

Vi afholder løbende kurser som:

  • Individuelle kurser tilpasset det aktuelle behov efter nærmere aftale
  • “Remote kursus” hvor du, via Internettet, bliver undervist på din egen PC

Bemærk!! Vi overvejer forskellige kursusformer som holdundervisning og webinarer. Når vi udbyder et eller flere kurser vil det fremgå af vores hjemmeside, nyhedsbrev og infosiden i Admind.

Årsplan for webinarer

For Admind RETAIL, OFFICE og CARE

OFFICE
03. september 2019 / kl. 10.00 – 10.30

Bogføring i Admind via kontoudtog.
Automatisk bogføring via bilagsskanner.
Bogføring af lønfil fra Proløn.

CARE
12. september 2019 / kl. 10.00 – 10.30

Få styr på opsætning af behandlinger.
Optimal brug af online booking

CARE & RETAIL
17. september 2019 / kl. 10.00 – 10.30

Oprydning af kundekartotek. 
sammenlægning af kunder.
Nyhedsbrev, søgefunktion, kundetilfredsundersøgelse også via Admind/mailchimp

RETAIL
24. september 2019 / kl. 10.00 – 10.30

Varelager med lagerstyring, styklistefunktion, Varianttabel, NOS-varer, genudskrivning, af strekodeetiketter, billeder på varekort.
Indkøbsmodul og leverandørkartotek

CARE & RETAIL
1. oktober 2019 / kl. 10.00 – 10.30

Kassefunktion, gavekort, tilgodebevis, saldoliste.
Kassejournal, opsætning + genfind kassebon, betalingsmidler.
Kasserapport, optælling, differencer.

CARE & RETAIL
22. oktober 2019 / kl. 10.00 – 10.30

Momspligtig / ikke momspligtig.
Opsætning af varenumre og varegupper, E-fakturering, Betalingsservice, faste afregninger

CARE
29. oktober 2019 / kl. 10.00 – 10.30

Budget og nøgletal, statistikker, er min forretning god?

CARE
5. november 2019 / kl. 10.00 – 10.30

Opsætning af arbejdskalender med m.m.
Opsætning af lønaftaler, overførsel til Proløn, lønberegning

RETAIL
12. november 2019 / kl. 10.00 – 10.30

For RETAIL kunder Budget og nøgletal, statistikker, er min forretning god?

OFFICE
19. november 2019 / kl. 10.00 – 10.30

Kom godt igang med bankintegration

CARE & RETAIL
26. november 2019 / kl. 10.00 – 10.30

Status, lagerlisten og bogføring af lagerværdi ult nov og ult maj

Hvordan kan man deltage i et webinar fra en PC eller Mac?

Det tager kun få sekunder og er meget nemt at blive tilsluttet til webinar.
Man skal blot klikke på linket i invitationen. Derefter kommer man direkte til webinar.
 
Hvis man ikke har linket men har session-id’et skal man bare åbne www.joinwebinar.com
Når man har åbnet siden skal man indtaste det id som er blevet sendt.

Hvordan deltager man på webinar fra en mobil eller tablet

Først skal man downloade den gratis app GoToMeeting fra App store eller Google Play
Når appen er installeret skal man blot klikke på linket e-mailen med invitationen eller åbne appen og indtaste session-id’et
Har du behov for mere information, skriv til os på