Charlotte

Da vi skulle have nyt kassesystem til vores forretning, var det vigtigt for os, at vi på den lange bane kunne udvide med flere forretninger samt webshop, sådan en løsning kunne Admind tilbyde os, og så til en fornuftig pris. Med Admind RETAIL kan vi se lagerbeholdning og forskellige størrelser i begge vores forretninger, dette…

Charlotte

Da vi skulle have nyt kassesystem til vores forretning, var det vigtigt for os, at vi på den lange bane kunne udvide med flere forretninger samt webshop, sådan en løsning kunne Admind tilbyde os, og så til en fornuftig pris.

Med Admind RETAIL kan vi se lagerbeholdning og forskellige størrelser i begge vores forretninger, dette gør at vi give kunden en bedre kundeservice.

Når der kommer ordre i webshoppen, får vi besked på skærmen med det samme, så vi hurtigt kan få plukket de varer som skal sendes afsted til kunden og vi kan sågar selv bestemme, hvilket lager som varen skal trækkes fra. Hvis vi har varer, som ikke sælger så godt i den ene forretning, kan vi med få klik overfører dem til den anden forretning.

Rent administrativt har Admind sparet vores bogholder for meget arbejde da alt salg for forretningerne samt webshoppen bliver automatisk bogført i regnskabsprogrammet Admind Office. Tid sparet – betyder penge sparet.