Admind RETAIL

er til dig, der som detailhandler leder efter en komplet POS løsning, der både håndterer dine behov i forretningen, administration af din eventuelle webshop, fakturering til kunder samt den daglige bogføring.

ALT i en løsning

Admind RETAIL, er en POS løsning som leveres med eller uden integreret webshop. Løsningen indeholder ALLE de funktioner en forretning har brug for. ALT er samlet i en løsning. Fordelen er, at der kan spares penge ved kun at betale en licens til en udbyder, og ikke flere licenser til flere forskellige udbydere. Når ALT er integreret bruges der færre timer til administration. Salg og indkøb bliver automatisk bogført, lageret bliver automatisk bliver opdateret, webshoppen bliver styret fra lageret og økonomimodulet. Med ALT i en løsning bliver det simpelt, overskueligt og du får let et klart overblik over virksomhedens udvikling.

Kassefunktion

kan bruges med eller uden touch funktion. Hvis man bruger touch funktion, kan man på kasseapparatet selv bestemme knap layout. Når et salg er gennemført gemmes alle transaktioner, så du har mulighed for at følge med i hvad dine kunder køber mest af, og altid kan se dine kunders købshistorik.

overblik og Sikkerhed

Vi hoster din løsning og sørger for sikkerhed, backup og drift af din løsning samt support. Din POS Kasseløsning ligger i ”skyen”, du kan derfor altid følge med i salgstal, sammenligne medarbejder performance, statistikker, rapporter, tjekke lagerbeholdningen og bestille nye varer uanset, om du er på kontoret, derhjemme eller på farten. Du kan styre din varebeholdning med hjælp af genbestilling punkter og nemt overføre varer mellem forskellige afdelinger.

Fremtidssikret løsning

Admind RETAIL kan vokse sammen med dit behov – så hvis du på beslutter dig for at tilføje flere afdelinger eller en webshop klare vi nemt det.

Hvis internettet er nede

kører din forretning videre – offline. Du kan stadig gennemføre kasseekspeditioner samt betalinger via din kortterminal.

Betaling

Du er garanteret en fremtidssikker og lovpligtig løsning, hvor du kan tage imod de nyeste betalingsformer, inklusiv mobilbetalinger og kontaktløse transaktioner. Kvitteringen kan printes med det samme efter salget.

Integreret økonomisystem i samme løsning

Med Admind RETAIL får du kasse, lagerstyring, regnskab, bogholderi, ordre- og varehåndtering, varebestilling, rapporter og statistik i samme løsning. Alle salg bliver automatisk bogført, så du undgår at skulle indtaste de samme data flere steder.

Office Indeholder:

  • Beregning af moms med automatiskbogføring
  • Beregning af lagerværdimed overførsel af resultatet til aktiver i regnskabet
  • Tilbuds-, ordre-, krediterings-, indbetalings-, og rykkerfunktion
  • Købsfaktura-, krediterings- og udbetalingsfunktion
  • Budgetlægning pr. afdeling; pr. mdr., pr. kvartal eller pr. år!

Læs mere →

Pris kr. 395,- pr. måned