Admind CARE

er til dig, der som frisørkosmetolog eller lign. leder efter en komplet løsning, der hjælper med at dække alle behov i din forretning lige fra servicering af kunder og Online Booking til den daglige bogføring.

Arbejdskalenderen

giver dig et fuldt overblik over alle dine aftaler, du kan vælge at få sat din kalender op med et tidsinterval på enten 5, 10, 15 eller 30 minutter, alt efter hvad der passer ind i salonens arbejdsrytme. Du kan se om aftalen er booket via internettet, om den er personlig og om der er bemærkninger til aftalen.

Online Booking 

døgnet rundt, giver dine kunder mulighed for at betjene sig selv – også når du har lukket. Du sparer tid ved telefonen, tid som du i stedet kan bruge på at pleje de kunder som er i salonen. Det er dig der bestemmer hvilke behandlinger som skal kunne bookes online og hvor lang tid hver behandling tager (det kan jo variere fra medarbejder til medarbejder) udover tiden kan prisen også differentieres fra én medarbejder til en anden. Bookingsystemet sørger for at der altid er fyldt mest muligt op i kalenderen. Når du vælger en løsning med Online Booking, tilbyder vi dig en gratis hjemmeside.

l

Ventelisten

Kunderne kan tilmelde sig en venteliste, hvis der ikke findes ledige tider som passer. Hvis der så kommer en aflysning kan du flytte kunder fra ventelisten over i kalenderen.

Når internettet er nede

kører din forretning videre – offline. Vi har sikret, at du altid har fuld adgang til dine aftaler, dine kunder og dine behandlingsbeskrivelser. Du kan endvidere stadig gennemføre kasseekspeditioner samt betalinger via din kortterminal.

Admind kalender App 

til smartphones og tablets, giver dig adgang til din arbejdskalender hvor som helst og når som helst. Appen giver dig bl.a. mulighed for at flytte og booke aftaler, kontakte kunder, skrive behandlingsbeskrivelser mm.

SMS-påmindelser

bliver sendt til kunden, det antal timer før aftalen finder sted som du ønsker, dette gør at udeblivelser mindskes væsentligt, og derved slipper du for huller i din kalender.

Kundekartotek

opdateres automatisk med kundens behandlings- og produkt køb. Du kan under kundens behandlingsbeskrivelser, lave en detaljeret beskrivelse af behandlingen som du til og med kan uploade billeder af. Du har dermed de bedste vilkår for at yde en optimal kundeservice.

Kasseapparat

henter automatisk behandlingen fra kalenderen, for en let og hurtig ekspedition. Alle kasserapporter og bonner gemmes automatisk, så de til enhver tid kan udskrives igen.

Lønmodul

Der kan på få minutter laves en oversigt over arbejdstimer, omsætning og evt. provision for alle ansatte. Du kan derefter overføre dine tal til Proløn eller Danløn.

Mersalg

er vigtigt for omsætningen, men ofte føler personalet sig ikke godt tilpas i en salgssituation. Online Booking giver dine kunder mulighed for at afkrydse spørgsmål, når de bestiller tid. Spørgsmålene, som du vælger, hjælper dig til at yde den bedste service til hver enkelt kunde. Det kan være spørgsmål, som kunden måske nødig vil bringe på bane i andres påhør, som lider du af skæl? eller taber du hår? Kundens afkrydsning åbner for en samtale omkring en løsning via produkter, og deraf et følgende mersalg. Samtidigt opfattes det af kunden som en god service. Du kan også vælge at udsende nyhedsmail, for at skabe opmærksomhed omkring bestemte produkter, som hjælper kunden.

Statistik – Regnskab

Nøgletal som hurtigt danner grundlag for din forretning skabes i takt med dagenes kassetransaktioner. Der kan sammenlignes omsætningstal på leverandør, varegrupper og personale. Du bestemmer selv hvilken perioder statistikken skal vises. Leverandørkartotek med købshistorik. Der er mulighed for automatisk bogføring af regninger samt udlæsning af finansposter. Regnskabsprogrammet samler det hele op så der er styr på din økonomi.

Backup

af din løsning foretages løbende på vores servere. Du har derved mulighed for at bruge Admind på alle de computere som du har behov for, om det er der hjemme, i sommerhuset eller hos din bogholder/revisor.

Altid på forkant 

Admind Care udvikles løbende i samarbejde med dig, leverandører, revisorer m.fl. På baggrund af dette samarbejde sikrer vi en løsning, som altid er på forkant med den generelle udvikling i branchen og i samfundet i øvrigt.

Lad os demonstrere dine muligheder!

Hos dig personligt eller online, hvor vi underviser dig på din PC

Ring og få en demo 70 20 18 76

 

Priser