Admind Care

Klippestuen Z, H. C. Ørstedsvej, Frederiksberg

Admind Care

Et komplet produkt
Admind Care-løsningen findes i flere udgaver. Den komplette løsning indeholder alt fra en kalender, et kundekartotek, behandlingsbeskrivelser, Online Booking og et kassesystem til statistikker, løn- og provisionsberegning og et regnskabsprogram med mulighed for udlæsning af finansposter. Du kan vælge netop den pakkeløsning, som passer til din forretnings behov – og den løsning du vælger, kan tilmed tilpasses individuelle ønsker.

Altid på forkant
Admind Care er udviklet i samarbejde med danske frisører, kosmetologer, leverandører, revisorer samt de tekniske skoler. På baggrund af disse samarbejder sikrer vi et produkt, som altid er på forkant med den generelle udvikling i branchen og i samfundet i øvrigt.

Når internettet er nede
Når internettet er nede, kører din forretning videre – offline. Vi har sikret, at du altid har fuld adgang til dine aftaler, dine kunder og dine behandlingsbeskrivelser. Du kan endvidere stadig gennemføre kasseekspeditioner samt betalinger via dankort.

Fokusér på det væsentlige i dit arbejde
Tid brugt på administration kan ikke anvendes på kreativt arbejde og kundeservice. Admind Care holder styr på din kalender, dit personale, dine kunder, dit lager, dine leverandører, din økonomi og din målsætning. Dermed kan du fokusere på det væsentlige i dit arbejde – og lade Admind klare resten!

Arbejdskalenderen
Admind Cares arbejdskalender giver dig og dine ansatte fuldt overblik over kunder og aftaler, og den kan sættes op til netop det tidsinterval – 5, 10, 15 eller 30 minutter – som passer ind i jeres arbejdsrytme. I kalenderen noterer og flytter du aftaler efter samme princip, som du gør med blyant og viskelæder i en papirkalender. 

Admind Care

Med Adminds kalender har du bare den fordel, at du hurtigt og effektivt kan få det fulde overblik over kunden; herunder kontaktoplysninger, behandlingsbeskrivelser, besøgshistorik og salgsposteringer. Derudover kan du nemt flytte rundt på aftaler samt ændre rækkefølgen på din ansattes assistance under en behandling.

Admind App
Med Admind App, til smartphones og tablets, har du altid din kalender lige ved hånden; hvor som helst og når som helst.

Online Booking – 24 timer online
Via Online Booking giver du dine kunder mulighed for at bestille tid via nettet. På den måde sparer du tid på telefonopkald – tid, som du i stedet kan bruge på kundepleje. Du bestemmer selv, hvilke behandlinger som skal kunne bookes, og hvor lang tid hver behandling tager (det kan jo være forskellige fra medarbejder til medarbejder), og hvad prisen er. Bookingsystemet kan sættes op til at matche netop din forretnings, og sørge for at der altid er fyldt mest muligt op i kalenderen.

Ventelisten
Kunderne kan tilmelde sig en venteliste, hvis der ikke findes ledige tider som passer.
 Du kan enten selv manuelt flytte kunder fra ventelisten over i kalenderen eller sætte systemet op til automatisk at udsende sms’er, hvis der opstår ledige tider. Sidstnævnte kalder vi den progressive venteliste; den kan specielt være behjælpelig en fredag eftermiddag, hvor der er fuldt tryk på, og hvor det kan være svært at finde tiden til at tjekke ventelisten.

Optimér tiden i salonen!
Kunder er individuelle – det er deres behandlinger også! Admind Care registerer, hvilken behandling en kunde har fået foretaget, og du kan i kundens kundekort notere, hvor lang tid den tog, og hvilke ressourcer den krævede. Næste gang kunden booker en tid via Online Booking, spørger systemet automatisk ind til, om han/hun ønsker samme behandling foretaget igen. På den måde optimeres kalenderen, idet der tages højde for individuelle varigheder.

God kundeservice
Admind Care kan sættes op til at sende SMS-påmindelser, fødselsdagshilsner og påmindelser om, at det igen er ved at være tid til at bestille tid. Endvidere kan der udsendes evalueringsmails, hvor kunder kan udtrykke deres tilfredshed med sidste besøg. I Admind kan du finde statistikker der både viser dine kunders tilfredshedsgrad af din forretning og af den enkelte medarbejder.

Det er dig, der bestemmer indhold, og hvornår informationen skal sendes. Dét er god kundeservice. 

Mersalg
Produktsalg er essentielt for omsætningen, men ofte føler personalet sig ikke godt tilpas i salgssituationen. Online Booking kan sættes op til, at dine kunder har mulighed for at afkrydse spørgsmål, når de booker. Spørgsmålene bestemmer du. Det kan være spørgsmål, som er essentielle i forhold til at yde den bedste behandling. Det kan også være spørgsmål, som kunden måske nødig vil svare på i andres påhør, som lider du af skæl? eller taber du hår? Kundens afkrydsning kan åbne for en samtale omkring produkter, og et deraf følgende mersalg – uden at personalet behøver at føle sig som sælgere.

 

Se oversigt over Admind Cares pakkeløsninger

"Alle udtræk kan udskrives som pdf fil, for elektronisk forsendelse"

"Automatisk bogføring = minimering af tid til bogholderi"

"Automatisk styring af lager ved indkøb, ved status og forbrug"

"Avanceberegninger per leverandører"

"Avanceret og ekstrem hurtig søgefunktion for alle oplysninger"

"Backup af dine data er sikret i vores løsning"

"Kundekartotek med salgsposteringer, kontoudtog, behandlingsbeskrivelser mm."

"Differentierede rabataftaler med mulighed for periode afgrænsning"

"Din online hjælp er åbent 24 timer i døgnet"

"Dit personale kan få speciel login, med begrænsninger"

"EDI løsning (Elektronisk vareregistrering via fil)"

"Elektronisk download af produktinformationer fra produktleverandører"

"Elektronisk opdatering af priser fra produktleverandører"

"Finanssystem med finans- salgs- og købsmodul som integreret i løsningen"

"Fleksibel løsning med mulighed for individuelle tilretninger"

"Flere samtidige brugere, hvor som helst og når som helst"

"Har du specielle ønsker, er Admind gearet til dette"

"Individuel undervisning hvor som helst, og når det passer dig "

"Integration til F-boks "

"Intet ""loft"" over transaktioner og kartoteker"

"Kontrolleret adgang til dine data, når du vil og hvor du vil"

"Lagerstyring med genbestillingsforslag og mailfunktion"

"Løbende opdateringsrapport over gavekort og tilgodebeviser"

"Magento- og SumoSop Webshop som integreret salgskanal "

"Mange søgefunktioner for en hurtig mail eller sms besked til dine kunder"

"Nyhedsbrevsfunktion med filtreringsmulighed af modtagere"

"Online daglig momsoplysniner i takt med dagens omsætning"

"Opdaterede nøgletal i takt med dagens transaktioner"

"Programopdateringer og support er inklusive dit abonnement - uden ekstra omkostninger"

"Salgsmodul med ordre- fakturerings- betalings- og rykkerfunktione"

"Status med hjælp af datacollector for lageroptælling"

"Styring af flere afdelinger og lokationer i samme database"

"Styring af lager ved indkøb, salg inkl. websalg og forbrug"

"Tæt og hurtig kontakt til kunder og personale, på flere måder "

"Utallige statistikker for kontrol og styring af din forretning"

"Vores hotline er parat, hvis du får problemer"

"Webshop administration i Admind - derfor enkel administration"

"Automatiske fødselsdagshilsener til dine kunder, hvis du ønsker dette"

"En QR code på din bon giver dig tætte forbindelser til dine kunder"

"Automatisk indlæsning af lønposteringer fra Proløn og Danløn"

"Automatisk overførelse af pris fra aftale til kasse"

"Bogfører finansposterne uden at du skal røre en finge"

"Responsive billedhåndtering på smartphone og tablets"

"Admind er en IT-løsning der kan styre flere afdelinger og lokaltioner i enten samme eller i separate regnskaber"

"Admind er først og fremmest en komplet løsning, med mulighed for individuelle tilretninger"

"Admind giver dig adgang til dine aftaler, hvor som helst og når som helst"

"Alle udtræk kan udskrives som pdf for elektronisk forsendelse"

"Automatisk aftalepåmindelse via en SMS"

"Automatisk bogføring af dagens kassetransaktioner"

"Automatisk opkrævning af kreditkortgebyrer"

"Automatisk overførelse af pris fra aftale i kalender til kasse"

"Automatisk styring af lager ved indkøb, ved status og forbrug"

"Automatiske fødselsdagshilsener til dine kunder"

"Avanceberegninger per kunde, medarbejder, varegruppe og leverandør"

"Behandlingskort med billedgalleri - også speciel designet til kosmetologer / kropsbehandling og fodplejere"

"Budgetlægning og opfølgning pr. pr. medarbejder"

"Din Webshop administreres i Admind - derfor opnår du en minimal administration"

"Dine kunder kan også oprette aftaler via en smartphone eller tablets"

"Direkte integration til betalingsterminal"

"Dit personale kan få speciel login"

"Du bestemmer selv dit layout og tekst på dine boner inkl. QR code"

"Du bestemmer selv intervalopsætning af din arbejdskalender. 15,10 eller 5 min. "

"Du kan se, hvem der har slettet aftale og du kan genskabe slettede aftaler"

"Elektronisk download af produktinformationer og prisopdateringer fra produktleverandører"

"En QR code kan give tætte forbindelser til dine kunder"

"En SMS påmindelse til din kunde beregnet ud fra sidste besøg, hvis du ønsker dette!"

"Etablering af link for online booking til kundesn Face Book."

"Finanssystem som en integreret løsning til din kasseløsning (Den komplette løsning)"

"Flere samtidige brugere i din løsning, hvor som helst og når som helst"

"Friske nøgletal i takt med dagens kassetransaktioner"

"Fuld integration fra Admind til betalingsterminal"

"Gennemfører dine kasseekspeditioner inkl. betalinger med kort, når Internettet fejler"

"Individuel undervisning, når som helst hvor som helst"

"Admind opretter selv nye betalingskort i kassefunktionen"

"Klippekort, gavekort, tilgodebeviser og kundekonto for tæthed til dine kunder "

"Kundekartotek med b.la. salgshistorik og behandlingsbeskrivelser, frisurebilleder mv."

"Lagerstyring med genbestillingsforslag og afsendelse af mail"

"Lønberegning inkl. differentierede provisionssatser for behandlinger og salg"

"Nem håndtering af gavekort og tilgodebeviser via stregkoder."

"Nyhedsbreve med flere sorteringsmulighed for modtagere"

"Når Internettet svigter, kan du stadig gennemføre kasseekspeditioner og betaling med kort"

"Oversigt over kommende omsætning, beregnet udfra de aftaler som er oprettet i kalenderen"

"Salonens kalender på din smartphone eller tablet, for booking og kontrol, når du er på farten"

"Statistik over salg fordelt pr. time og ugedag - for planlægning af bemanding"

Udlæsning af lønfiler til Proløn og Danløn

Venteliste til dine kunder - med opskrivning både online og i forretningen

Din frihed – Vore Løsninger!
Lad os demonstrere dine muligheder!

Der er ikke én…

    … men mange gode grunde til at arbejde med Admind

laust2
  • Betaling via MobilePay 
  • Specielle ønsker? Admind er “gearet”
  • Integreret webshop er også en mulighed
  • Billede fra din iPad lægger sig automatisk ind i dit kundekartotek
  • iPad, iPhone eller Android telefoner giver dig fuld adgang til din kalender, når internettet er nede

 Laust
-Poul M

Der er ikke én…

    … men mange gode grunde til at arbejde med Admind

alice
  • Auto- overførsel af pris fra aftale til kasse
  • Gennemføring af kortbetalinger selvom Internettet fejler
  • Styring af lager ved indkøb, salg og forbrug
  • Automatiske fødselsdagshilsener til dine kunder
  • Elektronisk fakturering til det offentlige, eksempelvis ved tilskud til parykker

Alice Nielsen
-Hairfashion Brande

Der er ikke én…

    … men mange gode grunde til at arbejde med Admind

hanne
  • Admind holder dig opdateret når du er på farten
  • Opret aftaler hvor du er
  • Friske nøgletal i takt med dagens transaktioner
  • Admind er først og fremmest en komplet løsning
  • Specielle ønsker? Admind er gearet til dette

Hanne Olsen
-Frisørhuset, Pandrup

Der er ikke én…

    … men mange gode grunde til at arbejde med Admind

abdel2
  • Revisor med direkte adgang uden merpris
  • Nyhedsbreve med mange sorteringsmuligheder
  • Nem håndtering af gavekort og tilgodebeviser
  • Tjek på slettede aftaler
  • Flere afdelinger i samme eller separate regnskaber

Abdel
-Klippestuen Z

Der er ikke én…

… men mange gode grunde til at arbejde med Admind:

haldor
  • En QR-kode giver tætte forbindelser til dine kunder
  • Din webshop administreres i Admind – derfor opnår du en enkel administration
  • Elektronisk fakturering til det offentlige
  • Gennemfører dine kasseekspeditioner – også når internettet fejler
  •  Ekstrem hurtig søgefunktion overalt

Haldor Kjeldgaard
-Frisør Haldor, Nykøbing M

Der er ikke én…

… men mange gode grunde til at arbejde med Admind:

maibritt
  • Når internettet svigter, kan du stadig gennemføre kasseekspeditionerne
  • Gratis responsive hjemmeside (passer til SmartPhones og tablets)
  • Automatisk indlæsning af lønposter fra Proløn og Danløn
  • Kundekartotek med alle oplysninger
  • Elektronisk download af produktinformationer

Maibritt Gelbek Andreasen
-Klipoteket, Svenstrup

Admind Care Light

pr. md.
295,-
  • Kalender
  • Kundekartotek
  • Behandlingsbeskrivelser
  • Online Booking
  • Kasse
  • Statistikker
  • Løn-og provisionsberegning
  • Udlæsning af finansposter
  • Regnskabsprogram

Admind Care u. booking

pr. md.
395,-
  • Kalender
  • Kundekartotek
  • Behandlingsbeskrivelser
  • Online Booking
  • Kasse
  • Statistikker
  • Løn-og provisionsberegning
  • Udlæsning af finansposter
  • Regnskabsprogram

Admind Care m. booking

pr. md.
495,-
  • Kalender
  • Kundekartotek
  • Behandlingsbeskrivelser
  • Online Booking
  • Kasse
  • Statistikker
  • Løn-og provisionsberegning
  • Udlæsning af finansposter
  • Regnskabsprogram

Admind Care Komplet

pr. md.
595,-
  • Kalender
  • Kundekartotek
  • Behandlingsbeskrivelser
  • Online Booking
  • Kasse
  • Statistikker
  • Løn-og provisionsberegning
  • Udlæsning af finansposter
  • Regnskabsprogram